Nákupy dekorací na blešáku v POSHme

Jednoho dne jsem prolézala Instagram a vyskočila přede mnou reklama na plánovaný blešák v brněnském showroomu POSHme. Upoutalo to mou pozornost, tak jsem se rozhodla, že si o tom zkusím zjistit něco víc. Nakonec jsem došla k tomu, že jde o masivní výprodej dekorací z Čarokrásno a Decstore, které se často používají na svatbách. 

Ne, že bych nějakou svatbu plánovala, ale říkala jsem si, že i když to mám skoro přes půl Brna, tak se tam přesto otočím. Člověk totiž nikdy neví, jestli neobjeví nějakou zajímavou dekoraci domů, nebo dárek pro někoho z blízkých, který by mu udělal alespoň malou radost. Zvlášť, když nikdo z mého blízkého okolí se nemohl tohoto přehrabování osobně účastnit. (Dítě, těhotenství, dovolená...) 

Cestou tam jsem měla trochu problém s jízdenkovým automatem (šalinkartu už několik let nemám, když stejně pracuju hlavně z domova). Nějak jsme si nerozuměli a sežral mi celých 25 korun. Ale vyřešilo se to rychle. Ještě v tu chvíli jsem vyplnila reklamaci na webu DPMB a šla si tu jízdenku raději koupit jinam. (Z obavy, že bych bez výsledku krmila automat bez vydání jízdenky dál.) Jelikož už jsem v showroomu jednou byla, tentokrát jsem věděla, kam přesně mám jít. (Abych řekla pravdu, zvenčí byste v daném areálu POSHme rozhodně nehledali ani náhodou.) 

Jak jsem přišla, přivítaly mě dvě dámy u vchodu, kde byly odložené plastové boxíky na sbírání produktů. Sice mi doporučovaly vzít si větší box, ale řekla jsem jim, že si myslím, že mi to bude stačit. (Měla jsem pravdu, stačilo.) 

V showroomu nebylo žádné oblečení a jeho místo zaujaly dekorace k prodeji. Kromě různých svícnů tam byly i dřevěné, nebo kovové dekorace, nějaký porcelán, skleničky, vázy, svíčky, vánoční ozdoby, umělé květiny, dekorační klece a lampy, dózy....a mnoho dalších věcí, které si jen dovedete představit, že byste je použily při dekoraci nějakého eventu, nebo svatby. Ceny byly navíc velmi přátelské. Nejdražší kus který jsem uložila do boxu stál 80 korun. Většina položek, které jsem nasbírala, se pohybovala mezi 10-50 korunami. Celkem jsem u pokladny zaplatila 530 korun, což mi přijde jako velmi dobrá cena za to, kolik jsem toho zvládla ulovit. :) Ale už vás nebudu dál napínat a všechno vám ukážu.


Tuhle věc jsem ulovila mezi posledními. Nejsem si úplně přesně jistá, k čemu to má sloužit. Já se však rozhodla, že to hodlám nosit připevněné na klopě kabátu, nebo ve vlasech. Na zadní straně je totiž zobáček na pohodlné připevnění. Myslím, že k něčemu slavnostnějšímu to bude vypadat skvěle. Nákupní cena byla asi 50 korun.


Na této fotce je mix všeho možného. Papírové dekorační květiny za 10 pro mámu, světle růžová papírová stuha za 30 pro mámu, sytě růžová hedvábná stuha za 50 pro ségru a dvě umělé květiny pro mé občasné focení věcí k recenzím dohromady asi za 20 korun.


Pokud mě sledujete déle, je vám úplně jasné, že tenhle svícen jsem si vzala pro sebe. Napověděla vám to totiž zlatá barva v kombinaci se dřevem. Tahle věc byla zároveň úplně první, kterou jsem si hodila do plastového boxu. Pořizovací cena 80 korun.



Bez povšimnutí jsem nenechala ani sekci vánočních ozdob. (Určitě víte, že Vánoce jsou moje nejoblíbenější svátky.) Šla jsem především po těch do růžova, které by mohly doplnit mou pomalu se rozrůstající zlato-růžovou sbírku. Plusem je, že jsou tyto ozdoby skleněné. (Mínusem je, že mi doma jeden balíček ozdob spadl a jedna ozdoba se rozbila o dřevěnou podlahu. Zbytek naštěstí přežil bez újmy.) Jeden balíček stál 30 a druhý 40 korun.



Vzala jsem i pár větších kusů, které jsem dala k rozebrání mámě a ségře. Máma si vezme stříbrný stojan, ze kterého hodlá udělat svícen s nějakým aranžmá. Ségra si zase vzala růžový svícen na čajovou svíčku. Z fotky to není moc poznat, ale je celkem velký. Pořizovací cenu obou kusů si už nepamatuju, ale pohybovala se cca mezi 30-50 korunami.


Moji pozornost si přitáhly i svíčky a vosky od Yankee Candle. Tak jsem vzala tři. Máma dostane Honey Blossom, sestra Black Cherry a já si pro sebe nechám Soft Blanket. Dvě svíčky stály každá 20 korun a jedna byla za 30. Pokud si je pravidelně kupujete, víte, že je to velmi dobrá cena. (Prakticky, za všechny jsem zaplatila podobně, jako kdybych se rozhodla koupit si za plnou cenu jednu.)


Posledním úlovkem je celkem velký smaltovaný džbánek v tmavě modrém provedení, který jsem vzala cíleně pro svou sestru. Ta si totiž dost potrpí na modrotisk a pokud může, vždycky si do toho stylu něco koupí. (Ve slunečně žluté vymalované kuchyni to vypadá moc pěkně.) Jestli ho použije jako dekoraci, nebo ho umyje a bude ho používat v kuchyni, nechám na ní.

Pokud jste z Brna a tenhle článek čtete ještě dneska (tedy, v neděli 3. října), máte příležitost se na blešáku taky ještě otočit. Pokud si to pamatuju správně, bude tam až do 18 hodin.


Komentáře

Oblíbené příspěvky