Catherine testuje: Hyaluronové sérum s vitamínem C a B3 a Renolips

Po dlouhé době hodlám na blog přispět nějakou tou recenzí. Jak jinak, než kosmetických novinek od české značky Renovality, která mi je pravidelně posílá v rámci spolupráce k testování. Tentokrát jsem si pro vás nachystala své názory a postřehy, které se týkají hyaluronového séra s vitamínem C a B3 a olejíčku na rty Renolips.


Začala bych hodnocením olejíčku na rty Renolips, který mi přišel o hodně dřív než inovované hyaluronové sérum. (Jak můžete vidět, tak ho fakt používám. Jsou mu ve víčku jasně vidět kapičky.) 

Abych pravdu řekla, na Renolips jsem byla hodně zvědavá, protože podle všeho má obsahovat látky, které by měly zlepšit kontury rtů. I když už ho ale používám několik měsíců, tak jsem si ničeho takového nevšimla. Je ale pravda, že konturu rtů jsem měla pevnou vždycky, takže i kdyby to něco dělalo, tak nemám šanci to na sobě nějak poznat. 


Jak vidíte, Renolips má kuličku. To je příjemná změna, protože jsem zvyklá používat přípravky v tyčince. Stačí jí lehce přejet přes rty a ulpí na nich olej. 

I když za celou dobu používání Renolips jsem neměla problém s vysušenými, nebo s popraskanými rty, tak k němu mám pár výhrad, které už jsem psala v průběhu používání i Renovality. Jsem zvyklá na to, že balzámy na rty v tuhé formě vydrží na rtech mnohem déle. Po Renolips mám za chvilku pocit, že je ten olejíček pryč. Takže mám pak subjektivně dojem, jako když jsem si na tu pusu nic nedala. Asi je to čistě individuální, ale já prostě preferuju mít na rtech mastný film, který tam vydrží alespoň půl hodiny. Také mi úplně nevyhovuje, že jak se blížím ke dnu, tak musím ten olejíček hodně klopit, aby z něj ten olej přes tu kuličku dostatečně tekl.

Můj verdikt tedy zní: Je to zajímavý produkt a určitě bude vyhovovat lidem, kteří ten mastný film na puse naopak nemusí. Jsem ráda, že jsem mohla Renolips vyzkoušet, ale asi nejde o můj úplně nejoblíbenější Renovality kousek. Bohužel.


Z čeho jsem naopak hodně nadšená je hyaluronové sérum. Měla jsem i to původní, které mi ale úplně nesedlo. Přišlo mi být na pleti takové lepkavé. Tohle si ale získalo moje sympatie naprosto okamžitě. Dávám si ho na obličej dvakrát denně. Je hodně lehké, takže se prakticky okamžitě vstřebá. Mnohdy dokonce úplně cítím, jak se vpíjí do kůže, která ho okamžitě přijme.

Na sérum si pak dávám ještě krém, protože samo o sobě mi v péči o pokožku nestačí. Je super, že sérum ten krém nijak neovlivňuje. Spíš bych řekla, že možná ještě vylepšuje jeho výkon. (První dny používání, kdy jsem si všímala rozdílů nejvíc, jsem měla tvář dokonale hebkou a jemnou.) 

Můj názor na tohle sérum je tedy jasné ANO. Zvlášť, pokud se stejně jako já nezadržitelně blížíte ke třicítce a cítíte, že je potřeba s tou pletí začít intenzivněji pracovat. (Protože, co si budem povídat. Od 25 je každý rok najednou celkem znát.)

Máte nějaké oblíbené novinky od Renovality, nebo se držíte toho, co už znáte?

Komentáře

Oblíbené příspěvky