Retro dostaveníčko u Antoníčka

Dneska pro vás mám další sérii fotek. Tentokrát jde o moji prvotinu ve spolupráci s Monchelle Photography. (Která je mimochodem moc šikovná a příjemná.)

Původně byl plán fotit na Stránské skále. Protože mi ale zrovna v tu dobu přišly moje krásné šaty (viz předchozí příspěvky), dohodly jsme se na focení v těch vínových. Aby byl celkový dojem ještě umocněn, navlnila jsem si vlasy a vytáhla jsem vintage rukavičky, které mi darovala teta.

Jako nejlepší lokalita se mi jevila studánka u sv. Antoníčka na Lesné. Už jsem tam byla několikrát a vím, že je tam celkem klid. Kamenné schody, nádrže na vodu a kamenný oblouk navíc skýtají zajímavé prostředí pro trochu tajuplnější styl fotek. O který nám šlo především.

Sice jsme se dostávaly na Lesnou asi čtyřicet minut. Ale rozhodně se to vyplatilo. Finální fotky jsou trochu temnější. Ale myslím, že ke zvolenému druhu oblečení je to perfektní. (Sice to bylo vykoupené štípanci od komárů. Ale pro umění se musí trpět.)








Komentáře

Oblíbené příspěvky