Riviéra v Brně

Já vím, já vím. V poslední době o mě nebylo moc slyšet. Neukamenujte mě za to, prosím. Pořád někde běhám a něco zařizuju. Nebo pracuju. (Faktem je, že jsem tak nějak uprostřed stěhování a hlídání synovce.) Do toho jsem ještě získala skvělou příležitost pracovat pro brněnskou don´t care wear oděvní značku EXTASIA. No prostě, blázinec.

Tak se vám hlásím alespoň teď. S výsledky jednoho focení, které jsem absolvovala v nedávné době. Zhostil se ho Miroslav Krejčí (aka Just another guy with a camera), který bude prezentovat část jeho výsledků v podzimním čísle časopisu FotoVideo. Což je pro mě obrovská čest. Protože se jedná o jeden z nejprestižnějších foto časopisů u nás. (Už jsem si Mírovi samozřejmě řekla o jedno číslo.)

Na focení jsem si vzala zlatý top, který jsem si asi před dvěma měsíci koupila ve vintage pobočce second handu TEXTILE House. Pravděpodobně vás to asi nepřekvapí. Protože je zlatej. Když jsem se pídila po tom, kdo je jeho autorem, dostala jsem se k nějakému (asi) haute couture návrháři z Německa, který před zhruba dvaceti lety skončil svoji činnost. Úplně na začátku se specializoval na výrobu kožešin. Ale nejspíš měl i další kolekce, které byly určené pro běžné denní nošení. Z pohledu úplně neodhadnu stáří. Ale podle vzhledu rukávů a roláku bych si tipla 60. nebo 70. léta. Na později se mi to jeví příliš sofistikované.

Toto focení bylo inspirované mou představou o tom, jak by to mohlo zhruba vypadat na brněnské riviéře. Kdybychom tu nějakou měli. Tu sice (mimo koupaliště tohoto jména) nevedeme. Ale přehrada, po které nám korzují parníky, nám v tomto ohledu naprosto postačí.






Komentáře

Oblíbené příspěvky