Červencové nákupy ve znamení luxusních šatů

Abych řekla pravdu, v poslední době mi při pohledu na fotky přišlo, že začínají být nějaké nudné. A tak jsem začala přemýšlet. Co bych mohla udělat, aby zase získaly na zajímavosti? Jelikož si spousta fotografek a modelek buduje vlastní foto šatník, rozhodla jsem se, že taktéž půjdu tímto směrem. Většinou se čeká na výprodej ze salonů, ale upřímně řečeno, nedisponuji dostatečně velkým prostorem na to, abych mohla bez problému přechovávat obrovské tylové róby. Tak jsem se rozhodla na to jít trochu jinak. Na Vinted jsem se začala dívat po retro a vintage šatech. A několik kousků už se mi zdárně podařilo ulovit. (Na jedny zelené ještě čekám. Protože v době projevení zájmu jela prodejkyně na dovolenou. Ale slíbila, že jakmile se vrátí, tak se mi ozve. Těším se. :))

Na fotkách jsem nechala původní barvy. Proto jsou trochu studenější. Ale uděláte si mnohem lepší představu o tom, jak šaty skutečně vypadají.



První šaty sice nejsou vintage. A ani retro. Ale byly v porovnání s ostatními tak zajímavé, že jsem si je prostě nemohla nechat ujít. Vyšívané průhledné rukávy se v obchodech s konfekcích zas tak často nevyskytují. A na fotku, ale i na nějaké běžné nošení, jsou přitom úplně ideální. 

Pokud se nepletu, prodejkyně psala, že jsou původně ze ZARA. Jelikož v ní ale normálně nenakupuji, tak nevím, jestli je to pravda. Při hledání podobných kousků jsem našla (na Vinted) v prodeji i stejně laděnou halenku. Nejspíš ze stejné kolekce. Protože měla totožné vyšívání i barvu. Tak můžete zkusit svoje štěstí a pokud ještě není prodaná, můžete si ji zkusit ulovit.



Že mám štěstí jsem věděla ve chvíli, kdy jsem narazila na tyhle nádherné šaty od značky Collectif. Tu mám v hledáčku už celkem dlouhou dobu. Dělá totiž nádherné retrem inspirované kousky. Které mnohdy lichotí ženské postavě víc než běžné šaty z normálního obchodu.

Ačkoliv se nepovažuju za úplného experta, vzhledem k provedení a délce šatů bych si tipla, že střih je inspirovaný módou 30. let. Nejde jen o límeček, nebo o dlouhé rukávy. Ale především pak o délku sukně. Co si tak pamatuji z přehlídek, ve 40. letech byla sukně o něco kratší.



Zatím poslední jsou tyto nádherné šaty od značky Dolly and Dotty. Taktéž se specializuje na retro šaty. Konkrétně tyto naprosto splňují trendy šatů z 50. let. Speciálně pak zakončení rukávů, tvar výstřihu a obrovská sukně. Jejich barva je ocelově modrá. V reálu je ale o trochu tmavší. Musím říct, že jsou opravdu úžasné.

Trochu škoda, že vám zatím nemohu ukázat ještě ty zelené. Protože i ty jsou naprosto úchvatné. Věřím ale, že při nejbližší možné příležitosti se tady taktéž někde objeví.

Jaké nákupy jste dělaly tento měsíc vy?


Komentáře

  1. Ty první jsou fakt krásné... Collectif a Dolly znám, od obou značek doma po jednom modelu mám, protože vintage oblečení mě dost baví a tady se mi líbí, že je většina oblečení z příjemné bavlny. Obě značky ale šijí spíše na "prsaté" holky, a já má navíc dost úzká ramena, takže jsem oboje šaty musela přešívat (do menšího čísla bych se nevlezla přes pas). Trochu závidím, jestli ti sedí dobře i bez úprav. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky