Novinky a nákupy za leden

Těžko říct, jak se to stalo, ale začínáme druhou půlku ledna. A mě už se za tuhle krátkou dobu podařilo nakoupit a nashromáždit spoustu nových věcí. Některé jsem dostala od sestry, která dělala čistku šatníku. Jiné jsem si koupila já sama. Převážně tu najdete oblečení a pár nových kousků do domácnosti.


První, co jsem si koupila byla nová spací maska. Používám ji už asi od 17 let, kdy mi ji nejprve darovala ségra, když se učila na maturitu a nechtěla mě rušit. No...před pár lety mi řekla, že si myslela, že to budu brát jako módní doplněk a ne, že s tím budu už skoro přes 10 let spát. 

Za tu dobu jsem masek vystřídala několik. A opět už to chtělo udělat výměnu, protože postupem času se jim vytahá gumička a už nefungují tak dobře, jak by měly. Mě na Instagramu hodně zaujala tahle spací maska z DM, takže jsem se po ní musela hned podívat. Zatím s ní spím asi 4 noci a sedí prakticky až do rána. Výhodou je i odstranitelná gelová vložka, která se dá dát do ledničky, nebo do mrazáku. (To jsem zatím nezkoušela, ale uvidíme v budoucnu.)



Jak už jsem řekla, dostala jsem od ségry i plnou igelitku vyřazeného oblečení. Z ní jsem si nechala asi 5 věcí a zbytek jsem poslala dál po známých, o kterých vím, že teď potřebovaly nějaké nové kousky na sebe. Upřímně řečeno jsem za to i celkem ráda, protože aktuálně začínám mít poněkud přeplněnou skříň. (A to i když ji pravidelně třídím.)

První kus je tenhle svetr značky DIVIDED, který má na sobě zlaté hvězdičky. Sice je to velikost 40, ale co jsem ho zkoušela, tak vypadá normálně i na mě. A to běžně nosím velikost trička 34. 



Dál jsem v tašce našla tuhle mikinu z H&M, která má tak trochu námořnický vzhled. (Ty proužky nejsou černé, ale tmavě modré.) Zajímavé je na ní to, že má 3/4 rukáv. Na chladnější letní večery bude myslím jako dělaná. 


Také jsem si nechala tohle tričko s 3/4 rukávem, které je původně z Tally Weijl. Úplně si ho dovedu představit k černým kalhotám a balerínám, nebo k elegantní sukni s plisováním. Skoro bych řekla, že ještě uvázat hedvábný šátek kolem krku a bude to francouzsky šik.


Nakonec jsem poskytla domov ještě hořčičně žlutému svetru značky Stradivarius, který je úplně hladký. Až na to, že má podél páteře našitý zip. Jelikož jsem si tuhle barvu v poslední době hodně oblíbila, tak určitě najdu způsob, jak a s čím ho budu nosit.

Mezi novinky, které tady neuvidíte, bych mohla zahrnout ještě tři trička na doma, nové tepláky a roušku. Ale to mi nepřišlo být až tak zajímavé. :)




Jak už z některých předchozích článků víte, tak jsem teď poměrně dost zatížená na nákupy domácího vybavení. A nedávno se mi podařilo najít obchod, který funguje sice jenom krátce, ale hodně mě zaujal svou nabídkou. Protože prodává značky, o kterých jsem nikdy v životě neslyšela, ale které se mi vizuálně líbí.

Abych to otestovala, udělala jsem menší objednávku, do které jsem přihodila velkou mísu na salát, čtyři červené hrnky (protože už mám jednu sadu v mint zelené) a čtyři "menší" sklenice na vodu s objemem 310 ml. (Poslední dvě jmenované jsou značky Madame Coco.) A byla jsem mile potěšená z toho, že vše vypadá úplně stejně jako na obrázku, nic nechybělo a vše bylo tak důkladně zabalené, že nic nepřišlo rozbité. Rozhodně tedy budu průběžně kontrolovat nabídku a jakmile něco objevím, tak si zase něco objednám. 

Tohle by bylo pro tuhle chvíli všechno. Ještě jsem domluvená s kamarádkou, že vybarterujeme nějaké nepoužité kuchyňské náčiní za čokoládu, nebo za kosmetiku a čekám, až mi přijdou zlaté rámy na printy, které jsem ukazovala v článku o vánočních dárcích.

Také jste v lednu něco nakupovali? A pokud jo, tak co?

P.S.: Nedávno se mi podařilo na Instagramu najít zajímavý český profil o společenské etiketě. Jmenuje se @juli.balobanova. Paní absolvovala VŠ mezinárodních a veřejných vztahů, obor diplomacie a kurz rakouské Vysoké školy etikety. V budoucnu by chtěla založit něco jako klub elegantních dam. A na můj popud možná dokonce i v Brně. Takže to určitě pro vás budu sledovat a dám vám v případě zájmu vědět.

Komentáře

  1. Tak to je super, že ti ségra podarovala věci, co už neunosí :) Já jsem si během víkendu udělalo radost na Zootu, tak doufám, že mi objednané věci budou sedět :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky