Postapokalyptické focení s Morroven

Možná je to trochu ironie, ale po nějaké době se ke mě dostaly výsledky z focení, které se uskutečnilo 9. listopadu minulého roku. (Čili, den před mými 26. narozeninami.) Oproti jiným focením, která jsem dělala v poslední době bylo trochu více extravagantní. Vycházelo z líčení, které jsem dělala na své sociální sítě na Halloween. 

Krátce poté mi napsala Morroven, která projevila zájem tohle téma fotograficky zpracovat. Když bylo všechno domluveno, přijela jsem za ní do Jundrova, ve kterém je pěkný les. S čím jsme trochu nepočítaly byl celkem vytrvalý studený déšť. Ale nenechaly jsme se touto skutečností odradit. Já se nalíčila (takto totiž po brněnské MHD normálně nejezdím, i když teď bych asi pomalu i mohla), a vydaly jsme se fotit do strmého kopce. (Na kterém to mimochodem pěkně klouzalo.) 

Protože byla vážně velká zima, Morroven se bála o foťák a celkově měla celá akce do nějakého pohodlí daleko, zabalily jsme to asi po dvaceti minutách. I přesto se nám ale podařilo vytvořit pár fotek, o kterých si troufám tvrdit, že se vážně povedly.

Pozn.: Neexistuje žádné přesné téma toho, kým přesně bych měla na těchto fotkách být. Za sebe v tom vidím zvláštního fantasy/postapo stopaře. V podstatě se ale jednalo jen o výplod mojí fantazie a kreativity.

Doufám, že (i po přihlédnutí k aktuální situaci ve světě) se vám budou výsledky našeho společného snažení líbit. :)





Komentáře

  1. Krásné fotky, zejména ta druhá. Neodpustím si však drobné rýpnutí - na opravdové postapo máš příliš čisté tričko! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky