Catherine testuje: Královská koupelová sůl Renovality

Když máme dnes to MDŽ, není úplně od věci, když k všeobecnému "veselí" přispěji recenzí nové koupelové soli, která mi přišla v nečekaném balíčku před čtrnácti dny.

Abych pravdu řekla, této Královské koupelové soli jsem si všimla už ve chvíli, kdy se její fotka objevila na Instagramovém profilu firmy. Šlo o fotku sklenice, ve které byla jasně patrná růžová (himalájská) sůl a malá růžová poupátka. V prvním okamžiku jsem si říkala, že je to fakt nádhera. (O čemž se můžete přesvědčit o pár řádků níže.)


Vzhledem k tomu, že dlouhodobě miluji jejich jasmínový peeling jsem byla nadšená, když mi při cestě vlakem do Olomouce přišla zpráva, že mi ten stejný den bude doručován balíček, ve kterém byla právě tahle exkluzívní úžasnost.

Když jsem přijela domů z pracovního "výletu", okamžitě jsem se šla podívat na to, co přesně mi to vlastně přišlo. (Vždycky je to tak trochu překvápko.) Můj první dojem byl takový, že fotka ze sociálních sítích vůbec nezkresluje realitu. Koupelová sůl je zavřená ve skleněném obalu s dobrým závitem a je v ní štědrá porce voňavé soli s olejem a krásných růžových poupátek. Celé to působí velmi sofistikovaně, takže bych se vůbec nebála tuhle věc někomu věnovat jako pěkný dárek.


Asi nemusím nikomu dlouze vysvětlovat, že jsem se nemohla dočkat chvíle, kdy si půjdu napustit vanu. Šla jsem najít do kuchyně lžičku, kterou budu moci tuhle sůl s květinami nabírat a podle instrukcí jsem hodila 3 lžičky do vody. (Originálně se píšou 3 polévkové lžíce, ale vzhledem k tomu, jak je ta sůl voňavá úplně stačí 3 menší.) Krystalky soli se rychle rozpouští a ve vodě vám pak plavou kytičky. (Nic z toho nebarví.)


Abych pravdu řekla, trochu jsem doufala, že po namočení se kvítky trochu rozvinou (podobně, jako to známe od kvetoucího čaje), ale nic takového se (bohužel) nestalo. Nejedná se o chybu, jsou to sušené květiny, ale i tak jsem trochu doufala, že mne čeká ještě nějaké milé překvápko. :) 

Co se týče mých dojmů po samotné koupeli, vůně Damašské růže vydrží v koupelně ještě pár desítek minut po vypuštění vany. Vzhledem k obsahu oleje v soli se nemusíte po koupání ani namazat. (A taky nemáte tak mastnou vanu, jako po již zmíněném olejovém peelingu.) 

Celkový závěr je takový, že se jedná o vážně pěkný produkt, který se rozhodně vyplatí mít ve sbírce. I když osobně nejsem velkým zastáncem hodinových koupaček, dokážu ocenit, když si po těžkém dni přidám do vody něco, co mne trochu uvolní a díky čemu mám pocit, že jsem pro sebe udělala něco trochu extra. Královskou koupelovou sůl proto mohu jedině doporučit.

Už jste měly šanci tuhle koupelovou sůl osobně vyzkoušet?

Komentáře

Oblíbené příspěvky