Focení inspirované starým filmem

Po procházení článků z minulého roku jsem sama sobě slíbila, že se letos pokusím být trochu více aktivní. Zatím nedovedu říct, jestli se mi tohle předsevzetí splní, nebo ne, ale pokusím se udělat maximum, aby to tak bylo. :)

Dnes proto přidávám článek z focení, které jsem chtěla udělat na způsob starých (nekolorovaných) filmů. Vždycky mě tohle téma lákalo, ale pravdou je, že málokdo má schopnosti na to, aby to mělo tu správně temnou/ponurou atmosféru, jakou by to mělo správně mít. (Všechno je to o správném svícení a o prokreslení šedé a černé.) Proto jsem si vybrala fotografa, který by tenhle úkol mohl zvládnout na jedničku s hvězdičkou. Tím fotografem byl Miroslav Krejčí (Just another guy with a camera), který stojí i za retro focením s historickými auty, o kterém jsem se tu zmiňovala během podzimu.

Míra má svůj vlastní ateliér v centru Brna, kde jsme si naplánovali schůzku. To se ukázalo jako velká prozřetelnost, protože jakmile jsem vystrčila nos z domu, začalo sněžit a přestalo až večer. (Což bylo na jednu stranu super, protože sníh miluju, ale fotit by se v tom asi moc nedalo.) Se světlem a stíny jsme se v ateliéru trochu prali (zvlášť, když jsme neměli po ruce vždycky odpovídající techniku), ale myslím si, že se nám to nakonec povedlo a fotky mají přesně tu atmosféru, kterou by měly správně mít. :)

(Tuhle fotku jsme na mé přání trochu ořízli, protože tak vypadá mnohem líp.)





V některém z příštích článků se můžete těšit na reportáž, kterou se mi snad podaří udělat na velkém setkání Oriflame v Brně, nebo na velkou reportáž z natáčení hudebního klipu v Trutnově*

*Už jsem ho viděla a je fakt super. Ven nicméně půjde až zhruba v polovině února. Takže do té doby...Pst!

Komentáře

Oblíbené příspěvky