Beauty focení pro kosmetický salon

Dnešní fotografický článek věnuji jednomu z posledních focení, které jsem udělala ve spolupráci s kosmetickým salonem Kozarová. (O tom prvním, jehož součástí bylo i ošetření pleti si přečtete ZDE.)

Na tomhle focení jsme se domluvily proto, že Katka chtěla změnit vzhled vizitek a dárkových voucherů, které už nějakou dobu neodpovídaly jejím představám. A protože si mě zvolila jako tvář svého salonu, bylo jasné, že k tomu jednoho dne dojdeme. :) (Odměnou mi bylo opět kosmetické ošetření. Tentokrát jsem si ale nevybrala projasňující, ale hydratační. Přeci jen, Káťa se vlastnímu podnikání nevěnuje dlouho.)

Úplně na začátku byl trochu problém domluvit si termín. Celý listopad mám frmol. A fotografka Blanka Tobolak (která celou věc fotila) jakbysmet. Nakonec se nám ale poštěstilo najít nějakou skulinku a domluvit se, kdy to celé spácháme.

Focení proběhlo u Blanky doma, protože tam má svůj vlastní malý foto ateliér. Katka mě nalíčila (hodně jemně), Blanka mi udělala vlasy a šlo se na věc. Původně jsme počítaly s tím, že nám celé focení zabere cca 2 hodiny. Nakonec jsme ale byly (přesně podle mého očekávání) rychlejší. 

Výsledky si můžete prohlédnout níže. Myslím, že se nám to povedlo. :)








Foto, účes, úprava: https://www.facebook.com/BlankaTobolak/
Líčení: https://kosmetikakozarova.webnode.cz/

Komentáře

  1. Velmi povedený set! Obdivovala jsem jej už na Instagramu. Tak ať se Katce v podnikání daří. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky