Z focení: La Maison du Catherine

Dnešní článek bude opět jeden z těch více oddechových. Chci se v něm věnovat hlavně poslednímu focení, které proběhlo tento týden v úterý. Po tom nedávném asi nikoho nepřekvapí, že jsem ho opět podnikla se Sandrou, se kterou jsme naposledy fotily ve světelné expozici Domu umění Brno.

Na focení jsme se nijak dlouze nedomlouvaly. Stačilo, aby na své Instagramové story postovala fotku z jednoho místa v Brně, které jsem měla pokaždé doslova před nosem a nikdy jsem na něm nebyla. (Natož, abych o jeho existenci vůbec věděla.) Slovo dalo slovo a druhý den se šlo fotit. (Taková focení bývají stejně nejlepší.) Místo nebudu blíže specifikovat, protože po rozhovoru se Sandrou vyplynulo, že si chce lokaci nechat pro sebe. 

Je potřeba říct, že v ten bylo pekelné vedro. Než jsme došly, vypadaly jsme obě dost příšerně. Mě navíc vůbec nevyšel plán na zvlnění vlasů, takže podstatnou část scény jsme vytvořily čistě za pomoci improvizace. (Taky jsem na sobě měla mít ještě černý pytel na odpad, ale od toho nápadu jsme nakonec upustily. :D)

Podobně, jako u našeho posledního focení s barevnými neony jsem i z těchto nových fotek naprosto nadšená. Je to totiž opět něco trochu jiného (víc temné, filmové a noir). Ale posuďte sami.





Fotky a úprava: https://www.savula.club/



Komentáře

Oblíbené příspěvky