Catherine testuje: Poprvé na kosmetice

Dnešní článek bych chtěla věnovat tomu, jak jsem byla poprvé na kosmetice. Na tu jsem se dostala vlastně úplnou náhodou. Původním důvodem návštěvy salonu totiž nebyla samotná kosmetika, jako spíš důvody spojené s focením.

Takže, jak to celé vlastně bylo...?


V průběhu jara mě kontaktovala má dlouholetá známá Katka, se kterou se známe už od základní školy. (Mívaly jsme spolu tělocvik a obě jsme společně prožívaly naše krutě temné období.) Posléze jsme se potkávaly i na zastávce u naší střední školy. Každá jsme ale chodila na jiný obor, takže tato setkání byla spíše náhodná a zcela nepravidelná.

Katka začala pracovat v jednom velkém kosmetickém salonu v Brně. Později odešla na mateřskou dovolenou a letos se rozhodla, že si vyřídí živnostenský list a alespoň na pár dní v týdnu rozjede své první svobodné podnikání pod jménem Kosmetika Kozarová. Protože ale neměla žádné hezké fotky, kterými by se mohla prezentovat, vzpomněla si na mě a oslovila mě s otázkou, zda bych se nestala tváří jejího salonu. Za to mi na oplátku nabídla ošetření kosmetikou Medik8. 

A já souhlasila. (Zkušenost jsem s tím zatím neměla, takže samozřejmě přišla velká zvědavost, jak to bude probíhat a zda to opravdu funguje.) Domluvila se fotografka, termín a šlo se na věc.


Potkaly jsme se v neděli dopoledne v jednom z domků v Komárově, kde má salon i Katčina máma. (Katka osobně si ho pak půjčuje ve čtvrtky a pátky.)

Nafotil se salon, nafingovalo se kosmetické ošetření na fotky a po odchodu fotografky, kterou byla talentovaná Blanka Tobolak, jsme přistoupily k samotnému ošetření. (Od Katky jsem si nechala speciálně napsat, co všechno mi vlastně dělala, abych vám mohla podat co nejpřesnější info.) 

S Katkou jsme se domluvily na projasňujícím ošetření, které rozzáří zašedlou pleť a které má vylepšit tón pleti. Před ošetřením probíhá ještě konzultace, ale tu jsme s Katkou zvládly probrat ještě před mojí návštěvou.


Katka mě odlíčila a aplikovala mi na tvář enzymatický peeling od kosmetické značky Medik8 (ostatně, celé ošetření probíhalo jen za pomoci produktů této značky, takže ji dál nebudu zmiňovat). Kdo ji nezná, tomu ještě upřesním, že se jedná o výrobky s obsahem ovocných kyselin. V tomto peelingu byly konkrétně výtažky z papáji, granátového jablka, borůvek a kiwi. 

Dále mi Katka provedla relaxační masáž obličeje, krku a dekoltu, na kterou použila olej s vitamínem C. Masáž byla vážně hodně příjemná. Katka se totiž masážím věnuje občas i profesně. (Tím mám na mysli masáže celého těla.)


Pak jsme přešly k aplikaci hydratačního séra, které se zapracovává pomocí ultrazvukové špachtle. Díky ní se sérum dostane i do hlubších vrstev kůže. Zvuk té špachtle není moc příjemný, ale po chvíli se na to dá docela zvyknout.

Nakonec mi Katka na obličej nanesla sérum White Balance, které aplikovala ještě jednou, tentokrát ale ještě doplněné o krém s SPF 30. Tím, že Medik8 používá kyseliny, které "vyžerou" svrchní vrstvu kůže je pak pleť trochu citlivější na sluneční záření. (Cca 12-24 hodin po ošetření.) Katka mi taky doporučila nedělat si večer peeling.


Moje pocity v den kosmetiky nebyly úplně "to ono". Cítila jsem, že kůže je docela napnutá a čekala jsem, jestli na celou proceduru nebude ještě reagovat zpětně. (Občas se totiž může objevit alergická reakce.)

Druhý den ale tenhle pocit přešel a musím říct, že jsem zaznamenala spoustu pozitivních změn. Třeba moje malá vráska na čele (od samého krčení) úplně zmizela. Zmírnily se i nosoretní rýhy a kůže byla celkově hezky hebká a hydratovaná. Takže můžu s čistým svědomím říct, že kosmetické ošetření určitě smysl má.

Katka mi ještě na cestu přibalila pár Medik8 vzorků (hydratační sérum a sérum proti zarudnutí), vzorek parfému, náušnice a dárkový poukaz na barvení obočí a řas u ní v salonu. A už teď koketujeme s myšlenkou na to, že něco podobného zkusíme vymyslet i do budoucna. Ráda podpořím začínající podnikatelku z řad mých přátel a díky tomu budu moci opět vyzkoušet něco, na co jsem zatím neměla odvahu. :)



Zkoušely jste někdy podobné kosmetické ošetření? 



Komentáře

  1. Zajímavá reportáž. :) Z AHA kyselinek mám respekt, vím, že na ně každá pleť reaguje jinak a riziko podráždění je dost vysoké... Na profi ošetření kosmetičkou chodím, jen používá kosmetiku na jiném základě a dělá mi rovnou i laserové ošetření. S mojí problematickou pletí to ani jinak nejde, profi kosmetika mi pomáhá držet akné ve snesitelné rovině.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky