Welcome to the future

Dnešní příspěvek věnuji jednomu z posledních focení. Že se bude jednat o něco mimořádného bylo jasné hned na první pohled. Konečně se mi podařilo splnit si sen a jít fotit s barevnými světly. 

Zásluhu na tom neměl nikdo jiný, než Sandra Savula, která se focení začala věnovat teprve nedávno. To ona přišla s tím, že se dá využít prostor Domu umění města Brna k naší umělecké tvorbě. (Já o tom popravdě neměla nejmenší tušení.) Vybraly jsme oblečení, které by vyhovovalo tématům světelných instalací a šly jsme na to.

Byla neděle, odpoledne před Velikonocemi. I když v Domě umění nikdo nebyl, po čase se začali trousit umělci a instagrameři, kteří si šli udělat obligátní cvak předtím, než výstava skončí. (Zbýval asi týden do konce. Co to bylo vám už ale neřeknu, protože na webu galerie už je jen popis aktuálních expozic.)

I tak se nám podařilo vcelku nerušeně nafotit tři různé outfity. 

Když mi Sandra posílala náhledy, byla jsem z nich okamžitě nadšená. Fotky totiž vypadají o dost jinak než ty, na které jsem zvyklá. 

Jsem ráda, že jsem měla možnost se něčeho takového účastnit. A také velmi oceňuji super ochotný personál Domu umění, který nemá absolutně problém vám dát prostor pro vaši tvorbu. Věřím, že se tam v budoucnu ještě někdy zastavím.







Fotky a styling: https://www.savula.club/



Komentáře

  1. Velmi povedené snímky! A super prostředí galerie, pěkná spolupráce po všech stránkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Já jsem z toho byla hrozně nadšená. :D I několik dní po focení. Doufám, že zase brzy něco takového vytvořím, z čeho budu mít takovou radost.

      Vymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky