Recenze: The One, Oriflame

Dnes je venku pěkně ošklivo. A protože mám v plánu taky trochu pracovat, rozhodla jsem se, že než se do toho pustím, napíšu recenzi na dva produkty od značky Oriflame. Nedávno jsem se totiž zastavila za Verčou na pobočce v OC Letmo a dostala jsem na vyzkoušení dva kousky dekorativní kosmetiky z produktové řady The One. Jeden z nich je úplná novinka, takže věřím, že mé dojmy budou pro někoho přínosem.


První věc, na kterou se společně podíváme je nový A-Z krém hydra. Ten funguje na způsob BB/CC krému, jen s tím rozdílem, že má uživatelkám nabídnout ještě něco trochu navíc.

A-Z krém dodává pokožce hydrataci, má nemastné složení, sjednocuje tón kůže a slibuje i ochranu před sluncem.


Já osobně jsem po konzultaci s Verčou zvolila odstín Ivory, který nejlépe splývá s odstínem mé pleti. Jako velké plus hodnotím fakt, že krém je ještě v dalších třech odstínech. Pro úplné bledule se hodí ještě světlejší Fair. K dispozici jsou pak ještě dva o něco tmavší odstíny, takže ho mohou nosit i ženy, které mají od přírody olivovou pleť, či se pravidelně opalují.




Když se podíváme na to, jak se mi krém nosí, řekla bych, že není nač si stěžovat. A-Z krém pleť opravdu sjednotí a dodá jí trochu zdravější barevný tón. Kryje drobné nedokonalosti, ale třeba moje pihy jsou pod ním stále dobře vidět (což je jedno z mých kritérií). 

Oceňuji i to, že krém drží i přesto, že používám kosmetické oleje. Nedělá fleky a ani nikde neklouže. Připadá mi, že se na kůži tak trochu zamkne a drží až do doby, než ho večer odlíčím. (Samozřejmě, když budete třeba smrkat, tak se trochu otře do kapesníku. Líčení se ale nijak zásadně neporuší.) Pleť zároveň nijak nevysušuje.

Pokud hledáte nějaký cenově dostupný BB/CC krém a očekáváte od něj trochu víc, než od BB/CC krémů, které jsou k dostání v obchodě, určitě se na tenhle A-Z krém mrkněte. Za celou dobu nošení jsem totiž neobjevila žádný nedostatek, který by mne od jeho používání odradil. (A to takové věci normálně nepoužívám.)


Ke krému jsem obdržela i tuhle vysunovací tužku The One, Hight Impact Eye Pencil Metallic. Ta moje je v odstínu Spicy Bronze, který naprosto miluju. Nejen, že mi ladí k vlasům, ale dokonce ladí s barvou mého oblíbeného laku na nehty. 

Co se mi určitě líbí (krom barvy) je to, že se jedná o vysunovací tužku s relativně krémovou konzistencí. Vážně totiž nesnáším ořezávání, po kterém jsou tužky jako kolík. 



Při samotném líčení se s tužkou dobře pracuje. Stačí relativně malý tlak na to, aby se barva přenesla na víčko a byla dostatečně dobře viditelná. Nemá problém ani s nanášením na jinak barevný oční stín, takže si s ní člověk celkem vyhraje.

Když se podívám na výdrž, s tou už je to trochu horší. Tužka na víčku nebledne a řekla bych, že i trochu zaschne. Pokud ale zapomenete a promnete si oko, počítejte s tím, že se celkem rychle rozmaže. Jinak jí ale nemám co dalšího vytknout. Voděodolné líčení nenosím a oči si taky nemnu nijak často, takže se (za mě) nejedná o nic proti ničemu.*

*Pokud se vám stejně jako mě líbí odstín Spicy Bronze, tak ten je v tento moment vyprodaný. Můžete tedy mrknout buď na další zajímavé barvy, nebo si počkat, až bude tento odstín opět online na skladě.

Už jste zkoušely nějaký z těchto produktů? Případně, máte zkušenosti s jinými věcmi od značky Oriflame? Dejte vědět do komentářů.


Komentáře

Oblíbené příspěvky