Recenze: Rajčatový olej Renovality

Dnes jsem si konečně našla chvilku na to, abych napsala recenzi na jeden z olejů, který teď dlouhodobě používám. A že to dneska bude trošku netradiční. :)

Když jsem minulý rok obdržela obří zásilku novinek od společnosti Renovality, byla toho v něm spousta. Našlo se ale pár olejů, které ve mě vyvolaly přirozenou zvědavost. Jedním z nich byl i tenhle rajčatový.

Přiznávám, jakmile jsem ho spatřila, do oka jsme si moc nepadli. (Hlavně proto, že já a rajčata se zrovna nemusíme.) Ale i přesto jsem si řekla, že to vyzkouším. (V případě, že bych odpadla z rajčatové vůně jsem měla několik záložníků, kteří by mu byli schopni poskytnout nový domov.)


I přes veškeré prognózy jsem si ale rajčatový olej do značné míry oblíbila. Hned po otevření mě zaujala jeho jasně oranžová barva a vůně, kterou bych dokázala nejlépe přirovnat k omáčce na pizzu. (Ještě k tomu přidat bazalku.) 

Jakmile opadl zvláštní pocit z toho, že voním jako jídlo, začalo se jednat o velmi příjemnou záležitost.


I když je odstín oleje mnohem sytější než barva jakéhokoliv jiného oleje, který jsem do této doby zkoušela, na pleti vidět není. Jen při odličování zjistíte, že vatový tampón zachytil trochu z jeho barvy. 

Jinak je tento olej vhodný jak na pleť, tak na vlasy. (Což jsem ovšem nezkoušela, protože toho mám aktuálně na vlasy mrak.)

Co se týče účinků na obličeji, s rajčatovým olejem jsem neměla žádný problém. Podle etikety má mít omlazující účinky. Přispívá i k celkové detoxikaci kůže. 

Jestli detox opravdu funguje, to vám nepovím. Kdo mě zná, ten ví, že s těmi detox přípravky na pleť trochu bojuju. (Nedá se to podle mého názoru dostatečně prokázat.) Kůži jsem po něm ale měla příjemně hladkou a hydratovanou.


Pokud bych měla rajčatový olej srovnat s nějakými dalšími oleji, které už jsem stačila použít, patrně bych našla nějakého jiného oblíbence. Nejspíš by se jednalo o malinu, WrinkO a šípek. Na druhou stranu, nemůžu říct, že by pro mne používání rajčatového oleje nebyla zajímavá zkušenost.

Osobně bych ho ale doporučila spíš majitelkám starší pleti. Podobně, jako v případě oleje z opuncie.

A co vy? Zkoušely jste některý z olejů od Renovality? Případně přímo tento olej z rajčete?

Komentáře

  1. Tak to by mě nenapadlo, že existuje i něco jako rajčatový olej :D Mám od Renovality tea tree a je super :)

    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mě by to taky nenapadlo. :D Ale mám doma ještě olej z mrkve. I když na ten přijde řada trochu později.

      Vymazat
  2. Ty joo, tak to jsem ani netušila, že něco takového existuje :O :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky