Jarní novinky: V obležení památek. Jo, a mám se ráda.

Poslední dobou tu nic nového nebylo. Hlavně tedy z důvodu naprosté časové vytíženosti. Za měsíc se mi vdává sestra (takže se skoro vše točí okolo plánování a příprav na svatbu). A taky proto, že poměrně často pracuji i o víkendu a jsem pak ráda, že mám na chvilku klid.

Minulý týden jsem se zúčastnila akce, kterou pořádala redakce ŽENY, s. r. o. v Brně (a ze které jsem původně chtěla udělat reportáž), která nesla jméno Den, kdy se mám ráda. Nakonec jsem ale měla sotva čas na to, abych obešla všechny prodejní stánky a semináře. :) Dělala jsem totiž příspěvky na redakční Instagram a zároveň dělala anketu mezi návštěvnicemi. V té jsem se snažila zjistit, jak moc se mají naše ženy rády.


Z ankety vyplynulo, že se mají ženy rády ve většině případů. A to i přesto, že některé se to naučily až časem. Jiné na tom zatím ještě pracují.

Myslím, že celá akce se povedla. Registrované návštěvnice si mohly odnést kupu dárků, nechat se nalíčit, upravit si vlasy, výhodně nakoupit, podívat se na kulturní program, účastnit se odborného poradenství a celodenních workshopů. (Já osobně jsem měla čas jen na rychlý výklad z karet. Tak uvidíme, zda a co přesně se z něho nakonec vyplní.)


Březen je také měsíc, kdy se koná setkání projektu, který pomáhám vytvářet. Jmenuje se Objevuj památky a má za úkol pomoci zviditelnit památky v soukromém a obecním vlastnictví. Mezi nimi je třeba Letohrádek Mitrovských, zámek Slavkov, Chvalský zámek v Praze nebo třeba zámek Děčín. (Ale ve skutečnosti je těch objektů mnohem víc.)

První ročník byl náročný. Letos se nám však podařilo do projektu zapojit asi 15 dalších členů. Rozhodně to bude zase o něco náročnější a já už se pomalu děsím toho, jak to bude vypadat o hlavní turistické sezóně. Zatím máme naplánované setkání na 20. března. Tak uvidíme, zda se mi během celé akce a případné prohlídky podaří udělat i nějaký materiál pro malou reportáž. (Tentokrát se potkáme v Augustiniánském opatství v Brně.)


A co mě ještě čeká? 

Tento čtvrtek se zúčastním workshopu vizážistů parfumerie Douglas, kteří budou zkoušet make-up pro pražský Fashion Week. Jsem na to ohromně zvědavá. Zabere to celý den a mělo by z toho být i pár fotek. (Do komentářů můžete napsat, zda by vás případně zajímal nějaký výstup z akce.)

A co vaše jaro? Jste akční, nebo se zatím nic zvláštního neděje?


Komentáře

Oblíbené příspěvky