Vánoce: Jak je to letos?

Posledních několik týdnů přibývá práce a interval mezi objednávkou a doručením jakéhokoliv zboží se znatelně prodloužil. Stejně jako každý rok. To a celá řada dalších věcí naznačuje, že Vánoce už hlasitě buší na dveře.

Nevím, jak je tomu u vás, ale ačkoliv jsem se snažila na toto období připravit, i tak se mi to úplně nepodařilo.



Dárky už nakupuji od září (a v tento moment už jsou všechny bezpečně doma). Děkuji sama sobě za to, že už nemusím pobíhat po přeplněných obchodech a účastnit se davového šílenství. A pokud už tam musím jít, volím dopolední hodiny, kdy centra zejí relativní prázdnotou.

Stejně jako minulý rok jsem si slíbila, že i letos bude můj prosinec probíhat v klidu. Poté, co mi do e-mailu padají požadavky na sepsání PR článků s šibeničním termínem vydání si tím nejsem úplně tak jistá.



Zatím ani nevím, kdy stihnu napéct cukroví. (A to bych ráda zkusila i něco, co jsem dříve nepekla.) Včera se mi sice povedlo upéct asi 8 plechů perníčků (letos jsem to s tím množstvím trochu přehnala), ale zdá se, že na dlouhou dobu to bude můj jediný počin tohoto druhu. 

Mezi pečením odbíhám k práci a obligátním návštěvám, ve kterých je ještě dnes cítit dozvuk oslav k příležitosti mého čtvrt století (původně jsem chystala speciální článek, ale vzhledem k současnému tempu tomu moc nedávám).



Na jednu stranu se na Vánoce těším už od srpna, ale když vidím situaci teď, vlastně by vůbec nevadilo, kdyby se odložily ještě alespoň o měsíc. Alespoň občasné sněžení udržuje moji předsváteční morálku trochu na výši.

A tak si říkám, cítí to někdo podobně? Dejte mi vědět do komentářů.

Foto: Studenti kreativní fotografie, Moje fotoškola

Komentáře

  1. Ta první fotka je super! :) Mám to velmi podobně. Ačkoliv jsem si říkala, jak letošní Vánoce budou po dlouhé době první bez stresu a honění (v minulých letech jsem měla v prosinci zkouškové), tak zase skutek utek a nakonec budu ráda, když aspoň pověsím jmelí a napeču perníčky. Ale můžu si za to sama, hodně dárků jsem se letos rozhodla vyrábět vlastoručně, což je hrozný žrout času, dva týdny jsem promarodila a teď ještě ve velkém slavíme s rodinou narozeniny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě teda celkem obdivuju, protože cokoliv bych vyrobila by vypadalo dost hrozně. :D A jsem teda ráda, že v tom nejsem sama. Vždy si říkám, že musím napsat alespoň něco na blog, protože mám teď ty prodlevy hrozně dlouhé, ale vždycky mi do toho něco vleze, nebo není téma, o kterém by stálo za to psát. (Ale teď se zase blíží to období, kdy budeme ukazovat dárky a psát o tom, jaký byl předešlý rok, tak se to snad zlepší.) :D

      Vymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky