Co bylo letos pod stromkem?

Konečně jsem se zvedla od sledování pohádek a pojídání cukroví a našla si čas na příspěvek o tom, co se letos ukrývalo pod stromkem.

Úplně na začátek bych chtěla říct, že dárky, které tu uvidíte, spadají do několika kategorií. Některé byly od přímé rodiny, na jiných má zásluhu babička (která nás každoročně úkoluje tím, že si máme dárky vybrat a nakoupit samostatně). Některé z dárků zde uvedených mi byly zaslány i na základě spolupráce s Arome.cz. (Sice se nejedná o dárky jako takové, jelikož se jedná o pravidelné produkty k testování. Na druhou stranu, balík mi přišel v pátek 21. prosince, takže jsem se rozhodla ho do tohoto článku také zahrnout.)


Jako první dárek, který bych ráda zmínila je šedá deka, kterou jsem dostala od mámy. V tento moment mi skvěle posloužila jako pozadí pro focení ostatních věcí.

Jsem za ni ráda. Zimu sice miluju, ale jsem věčně zmrzlá. Deka tedy byla jedním z těch praktičtějších dárků, o které jsem si před Vánoci řekla.

Nyní se ale přesuňme ke kosmetice. Babička mi nadělila nový rozjasňovač od Makeup Revolution London, po kterém jsem pokukovala už nějaký ten pátek. Nejen tedy proto, že mě baví to balení, které imituje malou čokoládu, ale také i pro svůj obsah. Dlouho jsem váhala, zda dám šanci jemu, nebo Blushing Heart z kolekce I <3 Revolution, ale nakonec vyhrál tento.


Pokud se na to podíváme čistě prakticky, jeho balení je mnohem kvalitnější. Takže se člověk nemusí příliš strachovat o to, že se mu něco rozbije. Také se mi zdá být lepší, že si mohu vybrat barvu ze dvou pánviček (což u Blushing Heart až tak úplně nejde). 


Druhým kosmetickým přírůstkem do mé skromné sbírky je pak tato paletka očních stínů Mermaids Forever. Ta se skládá především z fialových, růžových, zelených a modrých odstínů. Jak můžete vidět, celkově je paleta poskládaná vcelku smysluplně. Krom barviček je v ní zastoupená i široká škála neutrálních odstínů. 



Jedním z dalších dárků pod stromkem bylo trochu netradičně mýdlo. Vybrala jsem si ho proto, že jsem chtěla vyzkoušet něco, co by bylo mimo moji obvyklou kosmetickou rutinu. Dlouho jsem přemýšlela a nakonec to vyhrálo toto mýdlo od izraelské značky Sea of Spa. 

Konkrétně toto mýdlo je obohaceno o síru, olivový olej a aloe vera. Protože mám suchou pleť se sklonem k atopii, docela si od tohoto mýdla slibuji, že by mohlo být dobrou prevencí některých problémů.


Máma mi krom deky také věnovala tuto krásnou šálu. Jsem za ni ráda, protože jsme na ni jednou společně koukaly. A nebudu lhát - tak trochu jsem doufala, že ji pod tím stromkem najdu. :)

Je světle růžová s bílými pruhy a kostkou. Krom jiného je taky neskutečně obrovská. Myslím, že na jaro a podzim bude úplně ideální.


Od babičky jsem taktéž dostala tuto malou cross body tašku. V poslední době nosím hodně kabelek a podobná taška mi vyloženě chyběla. Hlavně v případě, kdy máte volnější den a nechce se vám hrát na velkou dámu. 


K tomuto dárku od sestry a jejího snoubence se pojí mírně komická historka. Moje máma si na Vánoce přála tyčový mixér. Nelenila jsem a jeden jsem jí koupila (taky od Ety). Když jsem 24. odcházela z domu, měla jsem velkou radost, že se zbavím jedné velké krabice.

Když jsem mámě předala její mixér, měla z něj obrovskou radost. Na to mi moje sestra podala k rozbalení tuto krabici. Asi vás nemusím nechat hádat. V krabici pro mě se schovával - ano, tyčový mixér. :D Ke všemu od stejné značky. (A tyčový mixér dostali i někteří další moji přátelé.)

V první moment jsem byla trochu zaražená, ačkoliv jsem tyčový mixér sama chtěla. (I když ne nutně letos.) 

Na druhou stranu, alespoň se mi bude lépe péct a nebudu muset vše dělat jako do teď ručně. :)

Zdroj obrázku: https://www.lidl-shop.cz

Od sestry jsem k mixéru dostala i tuhle sadu zástěry a dvou chňapek. (Asi na důkaz toho, jaká jsem při pečení hvězda.)

Jedná se o jeden z dárků, které jsem (stejně jako u mixéru) nečekala. Na druhou stranu jsem za něj taktéž ráda. Při letošním pečení jsem totiž poměrně často vypadala, jako bych se vyválela v jemném bílém prášku....:) (A když vezmeme v úvahu moji oblibu v černém oblečení, pak asi tušíte, jak to mohlo vypadat.)


Co se týče zásilky od Arome, v té prosincové jsem našla micelární vodu od NIVEA. Jsem na ni upřímně řečeno velmi zvědavá. Tuto černou řadu jsem už zaznamenala, ale nikdy jsem neměla nutkavou potřebu si ji sama kupovat. (Hlavně ty černé odličovací ubrousky se mi jeví jako poněkud kontraproduktivní.) 

Odličovacích přípravků ale není nikdy dost. A já vždy ráda vyzkouším něco nového. 

V prosincovém balíčku jsem také dostala oční linky od Makeup Revolution. Nebudu lhát. Tyhle linky pro mě nejsou žádný nováček. Měla jsem je asi 3 roky zpátky a musím říct, že jsem s nimi byla vcelku spokojená. Jedná se o linky se štětečkem, takže asi nebudou vyhovovat každému (chce to trochu trénovanou ruku). Zato jsou ale opravdu intenzivně černé a na oku chvilku vydrží. I jejich cena je více než příznivá.

Nakonec se v balíčku skrývala i tableta do koupele od Kneippa. Zatím jsem ji nevyzkoušela, ale už přes obal je cítit její příjemná a relaxační vůně. Tableta je ale dost velká, takže myslím, že ji během zkoušení nalámu na několik menších kusů.

Samozřejmě, i přesto, že je tento seznam dárků poměrně dlouhý, není v něm skutečně vše. Chybí zde například zrcátko do kabelky, šampón, svetr či Gerániový esenciální olej, který mi v pátek přišel v neočekávaném balíčku od Renovality. 

Dejte mi vědět do komentářů, co jste pod stromkem našli vy (případně, co považujete za nejlepší letošní dárek). 

Komentáře

  1. Hezké dárečky :-) hlavně ta kosmetika!!

    Přeji klidné a šťastné svátky :)
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky