Recenze: Podzimní oblíbenci

Po asi sto letech jsem se konečně dostala k tomu, abych napsala článek o svých nových kosmetických oblíbencích. (V současné době dost trpím akutním nedostatkem času. Proto omluvte i to, že všechny fotky nevypadají úplně stejně, fotila jsem je v průběhu času.) 

A protože se otestované a používané produkty dost nahromadily, rozhodla jsem se, že všechny recenze shrnu do jednoho článku. Z toho důvodu se zde objeví i produkty, které jsem získala na základě různých spoluprací. 

Doufám, že se vám článek bude líbit a jdeme na to. 🙂 

Oriflame, The One, London Red 

Tenhle lak na nehty už nosím nějaký ten pátek a okamžitě si mě získal. Má nádhernou klasickou červenou barvu a po nanesení na nehty má celkem příjemný lesk. (Pokud máte delší nehty, řekla bych, že skoro až imituje efekt umělých nehtů.) 
Pozn. Na téhle fotce mám nehty nalakované 4. den.

Co se týká výdrže, byla jsem trochu skeptická, ale to mě přešlo v momentě, kdy jsem s ním opakovaně vlezla do saponátu. Ani se nehnul, což se mi posléze i několikrát potvrdilo. Má trochu tendenci se ochodit úplně navrchu, ale rozhodně není nutné ho hned běžet přelakovávat. 

Řekla bych, že ta výdrž je způsobená i tím, že lak dělá na nehtu právě onen “gelovější” film. 

Co víc k tomu dodat? Výdrž super, barva krásná podzimní. Za mě jednička s hvězdičkou. 

Oriflame, zázračný kalíšek, třešeň 

Verča mi v obchodě do tašky přihodila i červený zázračný kelímek s vůní třešní. Tak nějak bych řekla, že tento produkt nemusím moc představovat, protože mám dojem, že ho z vás zná skoro každá. 

Jedná se o sérii malých balzámků s včelím voskem a vitamínem E, které se vejdou na kosmetický stolek, ale i do kabelky. Prodává se klasicky růžový bez vůně, ale třeba i s vůní růže nebo granátového jablka. 

Rozhodně je na nich super, že je lze používat na rty, popraskané paty, kolena a lokty, na nehtové kůžičky a vůbec asi na všechno, na co si člověk jen vzpomene.

Kelímek je prostě klasika, která nikdy nezklame (a krásně voní). Takže za mě další plné hodnocení. 🙂 

Mj. Na Vánoce se (stejně, jako myslím minulý rok) chystá akce, kdy jde koupit 4 kelímky v jedné sadě. Takže určitě mrkněte. (Minulý rok na to byla nějaký poukázka v časopise, nevím, jak se to chystá letos.) 

Oriflame, Swedish Spa 

Poslední věc, kterou tady od Oriflame mám je sada Swedish Spa, která mě naprosto uchvátila. (Nejen svým naprosto dokonale čistým designem, ale i vůní a funkčností.) 

Až si dokonce říkám, že to lze považovat za letošní zimní “must have”. (Opravdu.) 

Vybrala jsem si tělový peeling, sprchový olej a tělový olej po koupání. Co vám budu povídat? 

Vůně je taková, až skoro unisex, takže není problém, pokud si něco z toho vypůjčí váš muž. (Rozhodně po tom jako baba vonět nebude.) 
Koupelového oleje používám obvykle trochu víc, takže mizí trochu rychleji než třeba běžný sprchový gel. Nemůžu říct, že by úplně pěnil, spíš na kůži dělá takovou zvláštní emulzi. (Musíte mít navlhčenou ruku, aby to fungovalo.) Po opláchnutí nezanechává pocit mastnoty. 


Posléze jsem se naučila aplikovat tělový peeling z té šedé verze. Peeling je hodně jemný, má konzistenci, kterou bych přirovnala ke konzistenci vlhkého písku. Stačí ho troška a na kůži udělá olejový film, že by tomu jeden nevěřil. (Pak můžete zálibně hledět na to, jak vám některá část těla odpuzuje vodu.) 



Někomu to možná bude vadit, ale protože jsem sušenka, je fajn vědět, že se po sprše nemusím mazat, pokud bych vyloženě nechtěla. Taky počítejte s tím, že budete muset po tomhle kombu častěji umývat vanu. 

Nakonec se ještě namažu tělovým olejem, který kůži dodatečně zvláční. Celkem rychle se vstřebává a kůže po něm voní ještě asi 5 hodin. 



Celá tahle sada je podle mě naprosto neuvěřitelná. Večer se na to vyloženě těším. Takže můžu doporučit všema deseti. 

Medik8, Surface Radiance Cleanse 

Tenhle čistící gel na obličej jsem dostala k testování od Arome, kam pravidelně přispívám recenzemi kosmetiky. 

Značka mě zaujala, protože jsem ji nikdy dřív neviděla.  

Jde o to, že produkty Medik8 jsou vyrobené na bázi nejrůznějších kyselin (které z kůže dostanou šupinky, pupínky, vrásky atd.) Tenhle konkrétní přípravek v sobě kombinuje kyselinu L-mandlovou, kyselinu L-mléčnou, kyselinu salicylovou a výtažky z mangostanu. 



Hned při prvním použití mě zaujalo, že má tenhle gel hodně příjemnou citrusovou vůni. Po jeho použití nemám pocit, že by byla má kůže méně suchá (spíš se musím běžet rychle namazat), je ale o poznání jemnější a hezčí. 

Co je potřeba říct (a co se pojí i s dalším bodem) je to, že při používáním produktů na bázi kyselin je potřeba, abyste používali krém či přípravky s ochranným faktorem. Kůže je totiž po zásahu kyselin oslabenější a mohly by se vám na sluníčku začít dělat pigmentové skvrny, alergie a tak podobně. 

Za mě je to ale fajn gel a jsem zvědavá, zda si po delším čase poradí i s mou vráskou na čele. 

Renovality, Malinový olej 

A teď borec nakonec, kterým je malinový olej od Renovality 

Na jeho používání jsem chvilku čekala, protože jsem ho chtěla začít používat v době, kdy používám Medik8. Malinový olej má v sobě totiž přirozený ochranný faktor. Sice ne nijak závratný (ale přiznejme si, je v říjnu vysoké SPF opravdu potřeba?), ale i ten, který má, se počítá.  

Nevoní nijak výrazně, jak jsem si zprvu myslela že bude, ale malinový akcent v něm určitě rozpoznáte. 

Kůže je po něm příjemně vyživená, hladká a po všech stránkách bezproblémová. Jako i jiné produkty od Renovality vám mohu i tenhle olej vřele doporučit. 

*Včera jsem se dozvěděla, že mi od Renovality v průběhu dneška přijde obrovský balík novinek. (Nedostala jsem ho včera jen proto, že jsem musela vyběhnout na obchodní schůzku v momentě, kdy mi volal kurýr.) I tak jsem to vůbec nečekala a moc jim za to děkuji. A vy se můžete těšit na hromadu nových recenzí. 

Komentáře

  1. Ten peeling jsem nedávno taky vyhlížela a možná si ho nakonec i poridim. Jinak lak je moc hezký, ráda nosím podobné barvy takhle na podzim :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten peeling určitě zkus. Na zimu je úplně ideální, právě proto, že se po něm člověk nemusí mazat. Takže není vysušený. :)

      Vymazat
  2. Přesně takový odstín laku na podzim miluji a nosím neustále :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky