Recenze: Oriflame Novage True Perfection

V dnešním článku se zaměřím na recenzi pečující řady Oriflame Novage True Perfection, která je určená pro ženy ve věku 20+. Z této řady jsem měla na vyzkoušení denní a noční krém.

Od dob dospívání jsem toho v péči o pleť zkusila už poměrně hodně. Ještě na střední škole jsem měla několik krémů od Avonu, Ryoru, Bione a mnoha dalších, celkem běžných značek. Pak jsem přešla na přírodní oleje a najednou se laťka toho, co mi vyhovuje, posunula o něco výš.

Proto jsem byla zvědavá, jak mé potřeby zvládne uspokojit dvojice krémů od Oriflame.


Hned na úvod bych řekla, že jsem oba krémy testovala v období úplně těch největších veder. To se samozřejmě v některých případech podepsalo na chování látek, které krémy obsahují. Ale o tom si povíme něco o pár řádků níže.

Jak už jsem zmínila v úvodu, tato modrá řada je určená pro mladou pleť, která toho (krom hydratace) až tak moc nepotřebuje. Spolu s extraktem z akácie je v něm ještě výtažek z plodů acaí (což je superpotravina, kterou si řada z vás sype ráno do kaše).


Jako první tu mám denní krém, který má lehkou a příjemnou texturu. Rychle se vstřebává a řekla bych, že i trochu matuje. (Alespoň já po jeho použití nemusela používat pudr. Ale mám suchou pleť, takže pokud máte jiný typ pleti než já, nemuselo by to fungovat. Proto to raději zkuste.)

Krém má příjemnou parfemaci, která není nijak přehnaná, takže si myslím, že bude vyhovovat většině (pokud tedy nejste na vůně hodně nároční). Po stránce hydratace bych snesla něco silnějšího, ale během doby testování mi nepřišlo, že by má pleť působila vysušeně. (Takže to bylo spíše o osobním pocitu a preferencích.)

Teď ale přijde to mínus.

Když bylo hodně velké horko (nad 33°), krém měl během dne tendenci mi pod čelistí dělat zvláštní modrošedou čáru. Patrně proto, že krém se nestihl během dne vstřebat úplně celý a v důsledku pocení stekl a takto zvláštně reagoval. Pak se stávalo, že mě doma upozorňovali, že mám na sobě divnou šmouhu.

Na druhou stranu, abych byla zcela objektivní - krém jsem používala i během méně horkých dní a tento problém jsem v tyto dny nepozorovala. Dle mého názoru se tedy jednalo o vliv horka a nemůžu tedy říct, že by byl produkt jako takový špatný. (Zvlášť, když se mi tento problém v jiné situaci nepotvrdil.)

Hodnocení

Tomuto krému dávám 8,5 bodu z 10 (protože mě nebavilo pořád kontrolovat, zda krém zase během dne něco nevyvedl).

Doporučila bych ho spíše pro normální typ pleti a pro pleť mastnou. A pokud nejste velké sušenky, pak bude krém vyhovovat i mírně suché kůži. 

Vzhledem ke klimatickým vlivům pak doporučuji krém nosit mimo léto.

Mrknout se na něj můžete tady.


Nyní se podíváme na noční krém.

Co do konzistence a vůně, tam se shoduje s jeho předchůdcem. Dobře se vstřebává a nezanechává na obličeji pocit mastnoty.

V průběhu testování byla má pleť ráno hladká a hebká. Také působila viditelně hydratovaně, takže bych tento kousek ohodnotila o chlup lépe, než krém z denní řady.

U tohoto krému jsem během testování nezaznamenala nějaký podivný problém. (Možná je to ale dáno částečně i tím, že i v průběhu léta jsou noci chladnější a teploty se pohybují kolem 25°.)

Hodnocení

Z používání tohoto krému jsem měla trochu větší radost, než z používání toho denního. Svoji práci udělal a během jeho testování se nenaskytly žádné nesrovnalosti.

Dávám mu tedy 9,5 bodu z 10 (ale jen proto, že můj požadovaný level hydratace nebyl úplně naplněn ani v tomto případě).

Oproti předchozímu krému ho mohu doporučit na celoroční používání.

Více o složení nočního krému se můžete dočíst tady.


Komentáře

Oblíbené příspěvky