Recenze: Giordani Gold by Oriflame

Dnešní článek bude mini kosmetická recenze na produkty Oriflame z řady Giordani Gold. Nějaké drobné postřehy jste mohli zaznamenat už v minulém článku, kdy jsem navštívila akci Midsommar. Dnes bych se ale na některé produkty ráda podívala o trochu blíže.

Hned v úvodu bych ráda řekla, že jsem produkty dostala jako součást mé spolupráce s Oriflame (konkrétně s pobočkou v OC Letmo), nemusíte se ale bát, že by to nějak ovlivnilo způsob produktového hodnocení. (Však to znáte - když mi něco nesedne nebo zaznamenám nějaký nedostatek, vždycky se o tom dozvíte.)


Začala bych tvářenkou/rozjasňovačem/bronzerem v jednom.

Kdo se alespoň trochu zajímá o dění v oblasti kosmetického průmyslu, ten nedávno zaznamenal, že Dermacol přišel s řadou perličkových produktů. Někdo si je chválí, někomu vadí papírové balení a dost často se diskutovalo o jejich kvalitě, například ve srovnání s kvalitou perliček od Guerlain, (které jsou považovány za ikonické, asi tak, jako je ikonický Chanel No. 5 mezi parfémy).

Asi měsíc jsem sledovala nejrůznější recenze. Jak na blozích, tak ve vlozích a na sociálních sítích. A musím říct, že mě ty roztříštěné názory příliš nepřesvědčily o tom, že bych jejich produkt musela zkusit. Naopak, v komentářích (mám takový dojem, že u Beauty Gabu) jsem se zmínila, že tenhle typ produktů není na scéně úplný nováček. 

Kam až moje paměť sahá, pamatuji si, že máma si kdysi dávno objednala právě tyhle perličky od Oriflame, i když ne přímo z této edice (krabička byla podobná, měla jen zlatou barvu). Co si tak pamatuji, byla s nimi velmi spokojená. (Na to téma jsme zabrousily i v neděli při telefonátu a následoval povzdech, že by je už asi měla vyhodit, protože ten zbytek má doma už příliš dlouho.)

Byla jsem tedy nadšená, když jsem dostala možnost tyto perličky vyzkoušet na sobě. (Poctivě je nosím už čtvrtý den v řadě.) S Veronikou ze studia jsme dlouho konzultovaly barvu. Nakonec jsme vybraly lehce broskvový odstín, protože tak lépe ladí s mými vlasy a celkově to působí lépe, než studená růžová, která se hodí spíše pro blondýnky. Musím říct, že jsem s nimi velmi spokojená. Byla jsem s nimi na nákupech, jednou jsem v nich zmokla, opakovaně jsem pod ně při kosmetické rutině  nanesla olej a drží, jako přibité. Na štětec se krásně nanáší, stačí je v podstatě jen lehce oťupat. 

Jak už jsem také zmínila v úvodu - pokud si chcete perličky brát i na cesty, pak určitě oceníte obal, který se vám nepromáčkne někde v kufru. (Já to ocením velmi záhy, protože zítra jedu do Prahy.)

Za sebe tedy perličkám dávám nejvyšší hodnocení. Perličky i balení jsou kvalitní a zároveň v sobě produkt spojuje hned několik funkcí, takže rozjasňovač, bronzer a tvářenku můžete klidně nechat doma. (Mj. v akci vás přijdou na krásných 129,-, což je skoro za pusu. A akce se blíží, tak pozor. ;)) 


Jako druhou položku testování tu mám řasenku Giordani Gold Iconic, která mě v neděli taktéž doslova uchvátila. (A to jinak bývá takřka nemožné.)

Veronika mi v neděli dala při líčení na výběr, zda chci vyzkoušet novou voděodolnou řasenku, nebo budu chtít zkusit tuhle klasiku. A tedy - musím říct, že své volby absolutně nelituji. Vždy jsem si myslela, že nejlepší řasy mi udělá I Love Extreme od Essence, ale myslím, že tohle je můj nejnovější favorit.

Jak vidíte, řasenka má poměrně tenký a ohebný kartáček, který dokonale oddělí řasy a nanese na ně množství barvy, aby to bylo tak akorát. Rychle zasychá, nedělá otisky, neteče, nežmolkuje, prodlužuje a řasy nemají krustu. 

Řasenku testuji stejně dlouho, jako perličky, (čili čtyři dny v kuse). Taktéž přežila nakupování, déšť a žmoulání oka, když mi do něj něco spadlo. Při odličování si s ní jen musí dát člověk trochu práci, aby ji dostal všechnu pryč. (Na druhou stranu, pokud chceme, aby řasenka držela celý den, pak je to celkem normální.)

Tomuto produktu také musím dát plné hodnocení, protože za celou dobu používání nevyvstal ani jeden moment, kdy bych v produktu objevila nějaký problém. Jediné, co zatím nedovedu posoudit, je rychlost jejího vysychání. Každopádně, jakmile to zjistím, určitě přidám do tohoto článku nějaký dodatek.

A abyste neřekli, že jste byli ochuzení o produkty v akci...


Jak je z fotky patrné - řasy jsou po použití řasenky krásně prodloužené a oddělené. Efekt je spíše přirozený, žádné muší nožičky. A vzhledem k tomu, že je stále v kurzu nahé líčení, alespoň máte jistotu, že tu řasenku na vás nikdo nepozná. :)

Co se týče perliček, jak můžete vidět, vytváří hezký odstín pod lícní kostí a dodávají tváři mírný lesk. Osobně je používám ještě na lehké konturování čela. (Což bych ale nezkoušela v případě, že si vyberete růžovou variantu. Úplně nejlepší na to pak budou ty nejtmavší.)

Za mě každopádně naprostá spokojenost s výsledkem.

*Pokud vás zajímá více z aktuální nabídky Oriflame, můžete se podívat do aktuálního katalogu zde. Verča se mi svěřila, že Oriflame katalogy střídá poměrně často a tohle je asi ta nejlepší forma, jak zabránit zbytečnému plýtvání papíru.

**A pokud vás něco fakt hodně zaujalo, nemusíte nikam chodit ani nikomu volat. Vybrat si můžete pohodlně na e-shopu


Komentáře

Oblíbené příspěvky