Recenze: Olej WrinkO a rozpustilá Opuncie

Nadešel čas na další kosmetickou recenzi. Tentokrát si posvítíme na kosmetické oleje od značky Renovality - konkrétně na olej z opuncie a směs olejů pod názvem WrinkO.

Tuhle značku asi nemusím nijak sáhodlouze představovat. Nejen, že jsem to udělala v již předešlých článcích, ale také proto, že se v poslední době doslova strhla s recenzemi na tuto značku úplná lavina. Možná jste od přírody nedůvěřiví a zdá se vám podezřelé, že na ni čtete pouze ovace. Pokud vám mohu dát dobrou radu, pak by zněla: Nenechte se tím odradit.

Za dobu, kdy kosmetické oleje od této rodinné firmy používám, už bych je nedala z ruky. A to je co říct. Člověk si nemůže pomoct, když objeví něco tak úžasného, musí si za tím stát, stůj co stůj. :)


Co vás na první pohled určitě upoutá je fakt, že olej z opuncie je o polovinu menší, než většina jeho kolegů. Je to především proto, že olej z opuncie je jedním z nejdražších olejů na světě, proto je potřeba s ním šetřit.

Někdy si ale říkám, proč tomu tak je. Moje maminka doma opuncie pěstovala a já je vždy neskutečně nenáviděla. Nejen, že rychle vyrostou, ale kdykoliv se jich jen lehce dotknete, do svého okolí vystřelí dávku drobných trnů, které se vám zapíchnou úplně všude. Nic příjemného.

Každopádně - tato vcelku k okolí nepřátelská rostlina v sobě obsahuje mnoho prospěšných látek, jako třeba vitamín E, který napomáhá pleť hydratovat a detoxikovat. Dokáže si poradit jak s vráskami, tak třeba i s rozšířenými póry. Také poměrně zásadně bojuje s nejrůznějšími mikroby. 

Olej má jemně žlutou barvu, skoro až do bíla. Při jeho každodenní aplikaci mě na něm pokaždé zaujala jeho vůně - příjemně svěží, nevtíravá, skoro až tlumená vůně nějakého citrusu. (Nejlépe by mi k přirovnání asi seděl grep, když nad tím tak přemýšlím.)

Už jen z principu jsem ho nepoužívala na vlasy. Myslím, že by to bylo, vzhledem k jeho ceně a množství, trochu zvěrstvo. Na pleti se ale nosil výborně i v zimních měsících a to i přesto, že je jeho konzistence méně mastná. Doporučila bych ho spíše pro zralejší pleť, ta mladá má na jeho účinky času dost.


U oleje WrinkO jsem někde v jeho druhé polovině. Člověk si ani neuvědomí, jak dlouho trvá těch 100 ml vypotřebovat. Oproti oleji z opuncie má jasně žlutou barvu a mnohem výraznější vůni, je totiž směsí oleje z citrónu a šípku. (Musím říct, že tahle vůně dokáže člověka postavit na nohy, i když se necítí být zrovna v nejlepší formě.)

Jak už ingredience napovídají, jedná se o pořádnou dávku vitamínu C pro naši pleť. A jak víme, vitamín C je pro pleť velmi žádaný antioxidant s omlazujícím účinkem. 

Tento olej jsem taktéž používala jen na pleť. Dokonce mě zachránil od sotva patrných pupínků na tváři, které ji dělaly méně hladkou na dotek. Za pár dní bylo po problému. Mohu tedy konstatovat, že pleť zbavuje vnitřních nečistot a napomáhá její rychlejší regeneraci.

Pokud máte rádi citrusy, určitě mohu vřele doporučit. Super bude i na masáž nebo jako aroma/pečující olej do vany při koupání. (Na to mi ho ale přišlo škoda.) Co se týče jeho aplikace, volila bych ho kvůli šípkům spíše na zimní měsíce, na léto bych doporučila spíše opuncii, která mi přišla složením ne tak mastná.

Oba oleje tedy mohu doporučit. Oba mají své specifické účinky, takže si stačí pouze vybrat, co se hodí právě vám.

Komentáře

  1. Oba vypadají moc pěkně, ale popisem mě víc zaujal asi olej WriknkO:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky