Esence jara: Focení s Janem Petráškem

Počasí nám přeje, takže přišel čas na první fotky v rozkvetlých alejích a sadech. Všechno krásně kvete a my, kteří trpíme alergií, začínáme prskat do všech stran. :) Znáte to.

Protože jsem fotky v rozkvetlém sadě nafotila už minulý rok, řekla jsem si, že by to chtělo nějakou změnu.  Ideálně něco barevného a hravého. A jak to tak u mne bývá - i trochu ztřeštěného. Měla jsem poměrně dobrou inspiraci v jednom z klipů zpěvačky Marina & The Diamonds, který se odehrává na pouti. Bohužel to termínově nějak nevyšlo, takže si ten nápad schovám třeba zase za rok.

I tak jsem se celé věci nechtěla vzdát úplně a do éteru jsem vznesla požadavek na street fashion story. Ozval se mi Honza, se kterým jsem zatím neměla tu čest pracovat, ačkoliv jsem něco z jeho tvorby už znala z dřívějška. Domluva proběhla rychle. Následující den proběhlo focení na ostro.

Bylo mimořádné horko, (na tohle roční období), a protože jsem neměla šanci nikde v blízkosti sehnat růžovou cukrovou vatu, po krátké debatě jsme se domluvili na tom, že nebude vůbec špatné sáhnout po zmrzlině. 

A jak to nakonec dopadlo?


Začalo to krátkou procházkou po Denisových sadech. Jak se dalo očekávat, všude byla kopa lidí, kteří nám lezli do záběru. Ale s tím musí člověk tak trochu počítat. Následně jsme se vydali do uliček okolo Petrova, ale ani tam se situace nejevila jako o moc lepší.

A tak jsem si vzpomněla, že při své cestě do Moravské galerie minulý týden jsem obešla jednu poměrně fotogenickou mramorovou zeď. Prošli jsme až na Svoboďák, kde jsem si v Omeze rychle koupila kopeček lesní směsi, (aby mi ladila k barvě šatů), a vydali jsme se na místo, kde bychom nebyli rušeni od čilého experimentování. Když ty fotky vidím, je to úplné obžerství v akci.

Možná si, jako spousta lidí, myslíte, že nemám dopnuté šaty, co? :) Ve skutečnosti je to důmyslný průstřih, díky kterým vám hezky větrají záda. 


Jako by mi máma neříkala, že s otevřenou pusou se nejí. Na druhou stranu - umění toho snese hodně. Zkuste se podívat třeba na některé obrazy Toyen.

Někdy to nemusí být ani příliš estetické, hlavně, když to má emoci a myšlenku.

Včerejší focení jsem si maximálně užila. Ne vždy totiž panuje taková shoda v kreativním rozsahu, jako se to stalo právě toho sobotního odpoledne. Obvykle totiž i v uměleckých kruzích vedou fotky spíše uhlazené a konvenční, než vyloženě (jak já říkám) divnověci. 

Focení s Honzou bylo super a už se těším na některé naše další projekty v budoucnu.

A teď něco z backstage...

 


Nakonec trocha původní inspirace.



Komentáře

  1. Veľmi pekný outfit, aj fotky vyzerajú super a prirodzene :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  2. To už je spíše esence léta, ne? :) Nějak jsme to jaro letos přeskočili. Každopádně velmi povedené fotky. Na zmrzku v Brně chodím na Zelňák nebo Moravák do Božského kopečku, tam mají asi nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten první snímek se mi barevně moc líbí. Škoda, že tam vadili ti lidé, ale s tím se dá ve městě asi počítat ...

    Blogerčiny zápisky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky