Podzimní focení s MiOn photo/Michal Onderlička

Krásné nedělní dopoledne všem!

Dnešní článek bude opět jeden z těch fotografických. Tentokrát se společně podíváme na výsledky focení s MiOn photo/Michal Onderlička, které jsem absolvovala pár hodin před Latex Party Brno, o které se dočtete o příspěvek níže.

S Michalem už jsem jednou fotila - pokud si pamatujete sérii portrétů s pozadím vstupu do Vida Parku v Brně.

Byla to tak trochu improvizace, protože jsem měla domluvené Halloweenské focení, které nakonec odpadlo. A protože Michal zrovna hledal modelku, aktivně jsem se přihlásila k další spolupráci.

Naším cílem byla obora Holedná v Brně, kde jsme chtěli fotit spolu s daňky. Moje představa byla, že daňka nalákám na jablko/mrkev, on poslušně přiběhne a uděláme z toho super fotku. No - moje představa se nakonec ukázala jako celkem nereálná. Daňci se kolem mne sice proháněli na vzdálenost zhruba tři metry, ale blíž se neodvážili. Mimo jiné jsme sváděli souboj s jinými návštěvníky obory, kteří s sebou přinesli asi tak další tunu jídla pro ně.

Nakonec i přes tato úskalí vznikly krásné fotky a budu doufat, že daňci se při příští akci trochu umoudří.

Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky