Natáčení spotu Soutěž pro vodu, 42. ročník Eko festivalu

Krásné páteční odpoledne všem!

Kdo mne sleduje ví, že jsem během pondělního dne vypustila do éteru, že mne v průběhu úterního dne čeká natáčení spotu pro Eko film, který letos zahájil již 42. ročník a jak už název napovídá, jedná se o festival zaměřený na otázku ekologie a životního prostředí. 

Nabídka přišla vcelku náhle, ale po seznámení se s ústředním tématem jsem souhlasila. Letošní ročník je totiž věnován vodě a to konkrétně jejímu nedostatku. Toto téma je v poslední době hodně diskutované a je pravda, že je na čase přijít s nějakým řešením, jak problém s nedostatkem pitné vody řešit.

Druhý den jsem se tedy v dopoledních hodinách vydala do jedné z waldorfských základních škol, kde se celé natáčení konalo. Jediná instrukce byla mít vlastní plavky a jen velmi jednoduchý make-up. 

Nutno podotknout že v ten den byla pěkná zima a vydatně pršelo. Kluci z Epicture a slečny z nadace Partnerství mě sice balili do hromady dek, ale i tak jsem se modlila, abych si neuhnala nemoc.:) Takto to vypadalo přímo na place:




Celé natáčení trvalo velmi dlouho, čímž předčilo i čas, který jsem na place strávila při natáčení filmu a seriálu. Jisté je tedy to, že se na reklamy a další spoty už nebudu nikdy dívat tak, jako tomu bylo dříve když vím, kolik práce a úsilí stojí za těmi několika vteřinami.

Nyní už je čas na ukázku celého videa. Doufám, že se vám bude líbit a půjdete se na festival podívat. Končí totiž až zítra. A při troše snahy můžete vyhrát roztomilou gumovou kachničku, která je maskotem letošního ročníku. :)

Protože spot zatím není na youtube, můžete se na něj podívat na oficiálních stránkách Soutěže Pro vodu: https://www.facebook.com/soutezprovodu/?hc_ref=PAGES_TIMELINE&fref=nf




Komentáře

  1. Rozhodla jsem se prohlídnout si seznam blogů z facebookové skupiny Brněnské blogerky a je úžasný, že jsem zrovna na Tvůj blog narazila jako první! Tedy, o modeling se zas tolik nezajímám. Ač je velmi zajímavé pozorovat, jak celá tahle branže funguje za kamerami. Dávám palec nahoru takové odvaze!
    Moje nadšení je mířeno hlavně na tento článek. Totiž, také píši blog o tématech, co mě zajímají. Ochrana životního prostředí je jednou z nich. Na EKOFILMU jsem byla, spot viděla, paráda!
    Nechci dělat reklamu, ale kdyby Tě zajímala témata víc, můžeš mkrnout ke mně. :-) Zrovna včera jsem psala článek o dokumentu Before the Flood. http://kamila-obr.blogspot.cz/
    Tvůj blog si ukládám a těším se na Tvůj další příspěvek!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ráda, že tě můj blog zaujal i přesto, že má hlavní náplň jde mimo tebe. :)

    A jsem ráda, že se ti spot líbil, osobně jsem ráda, že jsem mohla využít svého ''vlivu'' a upozornit na nějaký takový problém.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky