Army & assassin focení s Kenjim & Alterneo + bonus

Krásnou středu všem!

Dnešní článek bude o (už) jemně Halloweensky laděném focení s Kenjim (z Kenji's ShotBook), ve spolupráci s internetovým obchodem Alterneo.cz, který se specializuje na prodej alternativní módy.

Na focení jsem si vybrala dva modely - jedny vojenské šaty s lodičkou a jedny šaty s kapucí, v trochu čarodějnicko/assassin stylu (sami uvidíte, že je celkem těžké definovat, čemu se podobají více).

Tak jsem se jednoho krásného dne vydala do Jihlavy, jelikož Kenji tam nejen žije, ale má tam i svůj ateliér. Už od samého začátku jsme k tomu přistupovali tak, že z fotek vznikne pár foto manipulací.

Když jsem konečně vystoupila z autobusu, vydali jsme se do sídla SB Corporation, pod kterou Kenji spadá. Jedná se o společnost, která vytváří propagační videa, reklamy a jiné audiovizuální materiály, z nichž na jednom z nich jsem se sama podílela (a najdete ho na konci článku :)).

První set byl jasně definován výběrem uniformy. Dělali jsme hlouposti a chtěli do setu zakomponovat pistoli, bohužel ty, které byly k dispozici nepasovaly k období 30.-40. let. Ale měla jsem tu čest mít v ruce stejnou zbraň, jako Drsný Spasitel.
Druhý set měl být spíše čarodějnický, i když si myslím, že z toho ve finále vylezlo něco trochu jiného. Na druhou stranu, v době, kdy se to čarodějnicemi jen hemží je to spíše vítaná změna. 

Jsem moc ráda, že jsem si na focení mohla zapůjčit oblečení od Alterneo. A co víc, v měsíci říjnu by se z našich fotek mohla stát dokonce kampaň. 

A teď k těm fotkám: Doufám, že se vám budou líbit. A na konci očekávejte malý bonus.:)



U předchozí fotografie se můžete podívat na celý proces od originální fotky až po výslednou manipulaci:





A teď k tomu slibovanému bonusu - kluci mě přesvědčili, že po focení nutně potřebují můj hlas na post synchrony do propagačního videa pro CSFA. Ano, to: ,,Ty vole hoříš!'' a následný hysterický křik je můj hlas. 


Komentáře

  1. Dost mi připoměl ten Váš článek o army oblečení jednu takovou příhodu, která se mi stala s jedním eshopem :-D Dokázala bych se tady o tom rozepsat, ale myslím si, že by to většinu nezajímalo... Tak kdyby vás, určitě mi napište :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky