Diva photoshoot, část I.

Krásné páteční odpoledne všem!

Dnes jsem se rozhodla publikovat první vlaštovky z mého nedávného focení. A že se máte na co těšit!

Tento rok je pro mne zlomový v mnoha ohledech. Jak v osobním životě, tak v tom kariérním. V duchu jsem přemýšlela, jak přesně by se to mělo projevit i v mé fotografické tvorbě. Volba byla poměrně snadná.
Už od začátku roku jsem si chtěla zahrát na princeznu v nádherných šatech. Ovšem nic infantilního. Jelikož jsem příznivec haute couture, chtěla jsem něco opravdu sofistikovaného.

Měla jsem to štěstí a přes kamarádku Whamping mi bylo doporučeno Svatební studio Dany Svozílkové ze Zlína. Neváhala jsem a hned jsem do studia napsala. Pan Svozílek, majitel studia, se se mnou velmi rychle a ochotně domluvil na spolupráci.

Další část byla trochu složitější, jelikož bylo nutné vybrat prostředí, fotografa a další poměrně zásadní věci. Nakonec jsem vybrala fotografku Ilusior pictures, se kterou jsem pracovala již dříve, a která ihned přišla ze zajímavým konceptem focení. Dokonce se nám podařilo zajistit šperky od brněnské šperkařky Adrianet, kterou někteří možná znáte z TV vysílání Dobré ráno. 

V den focení to byla trochu bojovka, protože před začátkem focení vydatně pršelo. Můj původní plán byl fotit v zahradě zámku Belcredi. Plán naprosto selhal, jelikož zahrada byla v pátek odpoledne zavřená. Naštěstí alternativa byl kostelík na kopci ve staré Líšni. Na místě mi pan Svozílek pomohl do šatů a velmi ochotně mne doprovázel (jelikož šaty byly opravdu dlouhé a hrozilo riziko přišlápnutí).

Fotili jsme asi 2-3 hodiny a během té doby jsme vystřídali pět různých modelů a šperků. Nakonec k našemu velkému štěstí vysvitlo slunce a focení proběhlo ve velmi přátelské atmosféře.

Doufám, že se vám první série fotek bude líbit. :)






Na další sérii fotek se můžete těšit (doufám) již brzy!



Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky