Co je nového u Catherine.

Po delší odmlce přeji krásný sobotní podvečer všem čtenářům!

V poslední době jsem nebyla moc aktivní, a to hned z několika důvodů. Prvním je ten, že mi nějak začal protestovat můj drahý počítač. Nic milého. Tak snad se brzy opět trochu umoudří a nepřivede mne na pokraj šílenství, literárně řečeno.

Dalším důvodem snížené aktivity je i to, že po několika velmi zajímavých foceních čekám, až přede mnou přistane větší paklík fotek. Dělat článek z focení s prvními dvěma fotkami není úplně efektivní. Každopádně se máte na co těšit!

Třetím důvodem je můj brzký odjezd do Anglie, konkrétně do Manchesteru, kde budu předvádět jako modelka na akci Sexhibition. Těším se, jelikož budu na 90% předvádět prádlo značky Provocation. Kdo mne v poslední době trochu sleduje na jiných sociálních sítích ví, že prádlo mne momentální baví poměrně hodně. Dokonce trochu koketuji s lehkou změnou stylu. Občas se totiž stane že to, co vás dlouho bavilo vás začne trochu nudit. 

A jak si tedy mezi tím vším krátím čas? Třeba tím, že plánuji spolupráci se skvělou a elegantní Dashou Marlene z Pin-up & Vintage studia a majitelkou blogu Miss Yesterday (http://missyesterdayblog.blogspot.cz/).
Pokud vše vyjde jak má, brzy se dočkáte lehce koketního setu, laděného do 30. či 40. let.

Jsem si jistá, že to bude rozhodně stát za to! ;)

Obrázek: Pinterest


Komentáře

Oblíbené příspěvky