Další kosmetické spotřebováno

Tenhle měsíc jsem toho zvládla vážně hodně. Byla jsem v Ostravě, protože jsme tam měli v rámci Muzejní noci přehlídku na Nové radnici. A v ten stejný den jsem ještě šla se stejnou skupinou lidí slavnostní průvod k příležitosti stého výročí založení Velké Ostravy. Vstávala jsem v sobotu v 5:30 a do postele jsem se dostala v neděli o půl 3 ráno. Asi si umíte představit, jak jsem následně vypadala. :) (A že se mi pak nechtělo vůbec nic dělat.)

Taky jsem ale stihla pár swapů, být nemocná (což byla ta méně příjemná část) a vyřešit a udělat spoustu dalších důležitých věcí. (Jako třeba jít na pobočku k dodavateli energií a domluvit si lepší cenu, což je naopak pozitivní a určitě to doporučuji udělat všem, pokud to situace umožňuje.)

O tom ale tenhle článek nebude. Teď chci totiž mluvit o něčem odlehčeném. A to konkrétně o tom, že ani po několika letech jsem nezanevřela na aktivní spotřebovávání produktů. Pravda, tentokrát tu není mnoho dekorativky, protože ta je prostě nesmrtelná. Průběžně se mi ale daří průběžně dodělat alespoň 2-3 věci z té pečující.

Tentokrát to jsou čisticí ubrousky The Cheeky Panda, které jsem používala provizorně na štětce a na čištění kosmetických obalů, když už se mi zdály být ve vážně špatném stavu. (Čti jako: Přes nánosy uvolněného produktu se přestávám vidět v zrcátku.)

Taky tu mám obří balení sprchového gelu Treaclemoon, které vonělo jako vánoční dortíčky s brusinkami (a bylo to boží, mám tuhle značku ráda), dvoufázový odličovač (umyje a nepoškrábe) a menší balení gelu na obličej. Tohle je vždy taková ta věc, na jejíž aktivní spotřebu musím vždycky hodně myslet, protože používat to je (z mého pohledu) trochu nuda. Ale pro pěknou pleť i ve (skoro) 31 letech je to potřeba, takže se nedá nic dělat. 




Stejně, jako obvykle, pak doma probíhají průběžné čistky oblečení, doplňků a knih. A spoustu věcí jsem si ze swapů přitáhla domů. Největším objevem za poslední dobu byla vážící lžíce z Lidlu. Nejsem si jistá, jak jsem mohla bez téhle věci tak dlouho žít. A to říkám bez jakékoliv nadsázky. A pak taky kabelka s Bambim, které ale musím ještě opravit trochu potrhaná madla. Už mám ale v hlavě plán, jak by to šlo co nejjednodušeji udělat, takže bude zase brzy dělat parádu.

Komentáře

Oblíbené příspěvky