Poslední SWAP úlovky letošního roku

Mám velkou radost, že se swapy v Brně a okolí pořádají čím dál častěji, takže mohu stále destilovat obsah své domácnosti na základě toho, čemu jsem ještě schopná dát využití. (Myslím, že všichni máme doma přibližně pět miliard hrnků, z nichž některé nejsou úplně TO ONO, ale nevíme, co s nimi máme dělat. Což je přesně ideální kandidát pro swapnutí.)

V prosinci jsem se tradičně účastnila Sousedského SWAPU, který vytvořila komunita poblíž brněnské ulice Grohova, Kotlářská, Kounicova a Botanická. Vítáni jsou ale lidé i z jiných městských částí. Poslední setkání se konalo v kostele Husův sbor u Tyršova sadu. (Normálně akce probíhá na ulici, ale to teď není kvůli počasí úplně ideální.) Také jsem se ale mrkla i na swap do RC MaTáTa v Husovicích, kde byl vyhlášen pár dní před začátkem svátků. (Kdo chce, ten může pravidelněji sledovat i Špica SWAP, který sezónně probíhá v centru České pirátské strany na Lidické.)

Osobně už na těchto akcích vybírám věci hlavně pro ostatní, například pro sestru, synovce, rodinu, přátele a známé ze svého okruhu, kterým už se dobře trefím do potřeb a vkusu. (Už na jednoho budoucího majitele čekají dva krásné kostěné náramky.) Taky si ale občas odnesu něco, co obohatí můj stále se proměňující šatník.


Velkou radost mám z těchto dvou sponek do vlasů. Nebudeme si nic nalhávat. Jakmile to má kamínky, a ještě lépe AB krystalky, které neustále mění barvu podle dopadu světla, nemůžu od toho odejít.


Mou pozornost upoutaly i tyto krásné zlaté a stříbrné náramky s reliéfem, které se budou skvěle hodit na léto. Nedá se jimi prakticky nic pokazit.


Velkou radost mi udělala i tahle světle růžová aromalampa na čajovou svíčku. Kdysi jsem jednu měla, ale už nevím, kde skončila. Byla uvnitř nalepená nálepka, ale to půjde odstranit při mytí. Jinak jí nic není.


Občas si člověk odnese domů i původně velmi drahou knihu. Nejedná se úplně o klasickou kuchařku, jde hlavně o nápady, jak lze využít některé sezónní suroviny. (Například jahody, cuketu a podobně.) Kniha je prakticky jako nová.



U téhle mikiny mi bylo už na první pohled jasné, že nebyla levná. Značku jsem ale neznala, takže jsem ji po příchodu domů hodila do vyhledávače. Na základě toho jsem zjistila, že pochází z ostravské designérské tvorby. I takové věci můžete na věšáku mezi věcmi, které někdo nechtěl, během akce najít.


Perfektní přehoz ke kraťasům na léto. Už mám podobný žlutý, takže se jen rozšířila moje sbírka.


Tuhle krásnou vestičku jsem trochu zachránila. Moje známá ze Sousedského swapu, která provozuje obchůdek se starožitnostmi Křehkosti, ji totiž chtěla rozstříhat na krajku. Je to můj první kus v podobném stylu, který za celý život mám, na léto to ale bude určitě fajn.

Registrujete ve svém okolí nějaký pravidelný SWAP? Případně, už jste na takové akci někdy byli?



Komentáře

  1. Swapy mám ráda. U nás už se taky sem tam swaperské setkání zorganizuje.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky