Nákupy a novinky: Co jsem si odnesla z Action a Tedi

Tak ani já jsem tomu úplně neunikla. Včera jsem poprvé zavítala do Action a Tedi a kromě pár kreativních potřeb, které využiju při práci, jsem si přihodila do košíku i pár dalších věcí pro vlastní zkoumání a potřebu. V průběhu návštěvy obou obchodů jsem se ale držela poměrně na uzdě a neházela jsem do košíku věci jako šílená. 

Ne, že by se mi některé věci nelíbily (namátkou třeba vánoční ozdoby ve tvaru foťáku), ale v takové chvíli mi můj racionální vnitřní hlas říká, že to, že se mi něco líbí, rozhodně neznamená, že to musím mít a že pro to budu mít dostatečné využití. (Takže pak ve srovnání s mnoha jinými jdu k pokladně se dvěma věcmi v košíku a na jednu stranu se cítím trochu divně, že kupuji málo věcí, ale na straně druhé se cítím trochu jako vítěz, protože nikdo ještě nezbohatl na tom, že přebytečně utrácel. A to je to, co si hodně lidí neuvědomuje.)

Jednu věc jsem pak dostala jako předčasný dárek k svátku, protože se mi prostě líbila.



Začnu něčím jednoduchým. V nedávné době jsem začala prohlédávat obchody, abych zjistila, jaké vzájemně ladící balicí papíry si pořídím pro letošní rok. Už je to tak trochu moje úchylka. Vždy jich beru několik (obvykle 2-3) a snažím se, aby u nich odpovídaly vzory a barvy. Pod stromkem to totiž vypadá hezky. Barevné papíry jsem koupila v Action a k tomu odpovídající sadu stuh (což k mé úchylce taktéž patří) jsem pořídila asi za 30,- v Tedi.


Ozdoby na strom ve tvaru láhve alkoholu, foťáku a dalších předmětů jsem nechala na místě. Také jsem nakonec dospěla k závěru, že když mám střední a menší vánoční baňky, jedna nebo dvě hodně velké baňky budou na stromě asi vypadat dost divně a nemá smysl si je odnášet. Můj pohled ale přitáhl tenhle kolibřík. Je vyrobený z akrylu a má AB (aurora borealis) úpravu, což je něco, co já prostě můžu. I když je to nejspíš původně myšleno jako vánoční ozdoba, můj záměr je takový, že ho pověsím na lustr a bude létat celý rok.


Podzim je obdobím, kdy začínám ve větší míře popíjet čaj. (Na narozeniny jsem si řekla o starožitnou konvici, aby mi ta uvařená várka chvíli vydržela.) Ovocné čaje vůbec nepiju (pokud, tak jedině s největším sebezapřením) a zelený si dávám pravidelně. Tak jsem si řekla, že bych měla trochu experimentovat a do košíku jsem si v Action za 25,- přihodila tenhle kousek s kořením. (Je v něm třeba lékořice a hřebíček, což bude na chladné měsíce úplně ideální.)

A co ten dárek?


Nejsem si jistá, jestli je králík moje spirituální zvíře, zvlášť proto, že když se rozzlobím, tak se mrknutím oka proměním spíš v pořádně divokého tygra, který toho nebožáka, který neodhadl situaci, jednou ranou rozsápe. Nemůžu si ale pomoci - králíčci jsou moje životní téma (ve školce jsem ho měla jednu dobu jako značku, měla jsem ho na dětské dece a v pozdějších letech jsem měla zakrslého králíka i jako domácího mazlíčka). Mé rodinné příslušníky tedy absolutně nepřekvapilo, že když jsem prošla kolem sekce zvířátkových svítidel, mou pozornost zachytil tenhle sedící králíček na baterky v Tedi. O pár minut později už jsem ho držela v ruce s tím, že jde o předčasný dárek k svátku, který mám až za měsíc. Zjevně vědí, co mi udělá radost. Už sedí na konferenčním stolku a nemůžu se na něj vynadívat.

A co vy? Chodíte do Action a Tedi? A pokud ano, je nějaký sortiment, který vás tam zaujal a měla bych se na něj při další návštěvě podívat?

Komentáře

Oblíbené příspěvky