Nové úlovky: Kosmetická infantilita na druhou

Stejně jako obvykle, ani dnes nechápu, jak je možné, že už je zase konec měsíce. Vždy zhruba od poloviny mívám pocit, že mi na dokončení všech úkolů zbývá hrozně málo času. Párkrát se vyspím a najednou je to zase tady.

Tento měsíc jsem poctivě obrážela brněnské swapy, některé se dokonce konají pravidelně, ale zatím jsem o nich nevěděla. Jelikož jich ale bylo asi šest, asi si umíte představit, kolik věcí jsem vytřídila z šatníku a z knihovny. A kolik jsem si jich naopak přinesla. (Namátkou zmíním krásnou bundu na přechodné období od Anna Field, italské boty na podzim a na začátek teplejší zimy od italské značky Don Diego a mnoho dalších, včetně hodně cool vyšívané folklórní košile.)

Chci se ale věnovat něčemu, co jste už nejspíš zaregistrovali o pár týdnů dříve. I když mi bude za 41 dní 30, nenechávám se odradit a popouštím uzdu svému vnitřnímu dítěti, které si žádá spoustu infantilních předmětů, které vůbec neodpovídají mému věku. :) (Ale proč ne. Člověk by si to měl umět na světě trochu užít.) Kromě roztomilých papírenských potřeb jsem obohatila svůj kosmetický arzenál o roztomilé lesky a balzámy na rty.



Pokud se alespoň trochu zajímáte o korejskou kosmetiku, pak určitě víte, že podobná balení, a speciálně pak taková, která vypadají jako zmrzlina nebo bonbóny, jsou v Asii poměrně populární a dají se sehnat i u nás. (Dá se to sehnat třeba na Cosibella. Doporučuji mrknout především na obaly Tony Moly, The Saem nebo na obal Etude Tint.) Já ale šla trochu jiným směrem a kosmetiku, kterou vidíte na fotkách, jsem si koupila na polském Makeup.cz, ze kterého něco objednávám poměrně dost často. (Pokud by vás zajímalo, co už mám odzkoušeno a mohla bych to doporučit, klidně se ozvěte v komentářích. Asi nikoho nepřekvapí, že je tam v nabídce i to, co u nás není k sehnání.)

Všechny výše uvedené lesky na rty jsou od značky Colour Intense a co se tak zrovna dívám, tak nic z toho není aktuálně v prodeji. Nemusíte ale zoufat, protože už jsem v minulosti viděla, že ty lesky s obličejem byly doskladněny, takže když to budete sledovat, možná se na vás usměje štěstí a budete je mít. (Co vám ale budu vysvětlovat. Bývá to rychle vyprodané.)

Z levé strany: Bonbón, zmrzlina, bílý lesk s oušky a růžový lesk s oušky.



Když už jsem byla v ráži, přihodila jsem si do košíku ještě tuhle roztomilou melounovou kočičku od Lipsmacker. Nikdy jsem moc nerozuměla tomu, proč po téhle značce v zahraničí všichni tolik šílí, ale už jsem to pochopila. V poslední době jsem měla u některých balzámů na rty (například šlo o Labello) problém s tím, že se ta tyčinka začala dost blbě lámat a deformovat. Navíc, rozmazlená balzámy z naší výroby mi přišlo, že ta hmota na rtech ponejvíce představovala kus plastu. Ve srovnání s tím má Lipsmacker hodně olejovitou a "tenkou" texturu, která krásně hydratuje a promastí rty. Navíc vážně voní a chutná jako meloun. Nákupu téhle věci tedy rozhodně nelituji.

A co vy? Taky občas dáváte průchod své vnitřní dětinskosti? Pokud ne, rozhodně byste to měli vyzkoušet.


Komentáře

Oblíbené příspěvky