Kosmetické nákupy a novinky + Eveline cosmetics mystery box

Nejspíš jsem skvělým příkladem toho, že i když pracujete pro kosmetickou značku, vůbec vám to neubere z nadšení zkoušet něco nového. Jinak bychom tu dnes neseděli a nedívali se na to, jaké kosmetické vychytávky v poslední době přistály v mém nákupním košíku.

Tentokrát jsem se rozhodla blíže prozkoumat polskou kosmetiku Eveline cosmetics, o které se v poslední době sice hodně mluví, ale já osobně jsem (snad až na možná jednu nebo dvě pleťové masky někdy v minulosti) neměla příležitost ji vyzkoušet. Nebudu lhát, mé rozhodování značně podpořila skutečnost, že Notino při objednávkách kosmetiky Eveline nad určitou částku rozdává mystery box zdarma. Jeho obsah najdete na konci článku, takže pokud si nechcete pokazit případné překvapení, ve čtení nepokračujte až nakonec. (Co je také poměrně překvapující je to, že i když o Eveline cosmetics hovoříme v souvislosti s Polskem, na zadní etiketě je adresa ve Francii. To jsem upřímně řečeno nečekala.)


Jediná věc, která s Eveline nijak nesouvisí, je olejíček Bielenda na vlasy. Před pár dny jsem dokončila olejíček na vlasy od Tomáše Arsova a hledala jsem za něj nějakou obstojnou náhradu. Zatím ho vyzkoušený nemám, ale ve srovnání s aplikací pipetou (kterou měl předešlý olej) mi bude rozprašovač jednoznačně vyhovovat. (Dávala jsem si olej na vlasy před mytím, cca na 30-40 minut. A konečky mám asi v úplně nejlepší kondici. Počítáno od počátku věků.) Následující kousky už patří výhradně k Eveline cosmetics.

Pomalu ale jistě spotřebovávám Revolution peeling. Tahle forma mi vyhovuje, kůže je o poznání jemnější, než po použití mechanického peelingu, tak jsem si řekla, že tentokrát zkusím enzymatický peeling od Eveline, na který jsem četla jen samou chválu. Dále jsem si objednala korektor, protože ten od Wet n Wild, který jsem si koupila minulý rok, už bude nejspíš brzy končit. (Dovnitř sice vidět není, ale zdá se mi, že ho při aplikaci na obličej nabírám stále méně.)


Dalším adeptem na výměnu bude brzy odlakovač. Mám takový ten od Balea, který nemá vůbec žádný aplikátor/zpomalovač, takže ho při odlakovávání (ke kterému přistupuji poměrně dost často) vyliju na vatový tampon v průměru půl lahvičky. Tento odlakovač by měl mít takovou tu pumpičku, takže by se nic takového dít nemělo.

Včera jsem také konečně dodělala tělový krém od Rituals, který mi tu ještě strašil od letos (mnou) ukončené spolupráce s Arome. Hned poté jsem otevřela ten krém z kokosem a myslím, že ho překonává na plné čáře. Konzistencí jde spíš o máslo, které má příjemně nevtíravou kokosovou vůni a rychle se vstřebává. Dokonce by snad mělo jít o nějakou veganskou řadu. Na některých portálech jsem tohle máslo viděla v doprodeji, ale pokud budu mít někdy šanci, koupím si ho znovu, protože je boží.

Hodně zvědavá jsem i na to tělové mléko ve velké láhvi, ve kterém by mělo být 5 různých druhů olejů. Vkládám do něj tedy velké naděje.


Ze stejné řady jako tělové máslo jsem si objednala ještě pleťový krém. V téhle fázi pomalu dokončuji noční krém od Renovality, který mi přišel na testování, a budu ho potřebovat něčím nahradit. Vzhledem k tomu, jak jsem nadšená z tělového másla, domnívám se, že i tohle bude úspěch.



Nyní se už můžeme konečně dostat k onomu mystery boxu, který jsem dostala k nákupu. Pokud jsem to pochopila správně, jde o TOP nejprodávanější/nejlepší Eveline produkty. V boxu byl mycí gel na obličej, jednorázová bublinková pleťová maska, krém na ruce, tekutá rtěnka, řasenka, posilující lak na nehty a paletka očních stínů. Z tohoto boxu jsem zatím ještě nic nepoužila, už se na to ale moc těším. Zvědavá jsem hlavně na tu řasenku. S žádnou od Eveline nemám zatím zkušenost, takže nemám tucha, co od toho čekat. O ostatních věcech si pak myslím, že byly zvoleny dobře, protože je dovede využít prakticky každá žena.

Také jste od Eveline cosmetics už něco zkusily?

*Pokud by se vám zdálo, že jsem během měsíce května méně aktivní, tak je to kvůli tomu, že se budu (pro změnu) stěhovat. Takže úklidu, krabicím a objednávkám nesexy zboží, jako je třeba plastový box na skladování léků, ZDAR.

Komentáře

Oblíbené příspěvky