Listopadový update

Když se podívám do kalendáře na spodní liště svého chromebooku, tak vidím, že do konce roku zbývá jen několik posledních týdnů. Když se navíc ohlédnu zpátky do těch, které už jsou za mnou, tak musím říct, že šlo o pořádnou (a taky o místy dost náročnou) jízdu, která se táhne už zhruba od srpna.


Abych řekla pravdu, během těch několika týdnů jsem trochu postrádala motivaci sem něčím přispět. Ne snad, že by nebylo čím, pořád průběžně třídím šatník, nakupuju, zkouším kosmetiku a chodím/jezdím na zajímavá místa. (Například v říjnu jsem byla v Olomouci a kromě toho, že jsem konečně viděla orloj a sloup Nejsvětější Trojice jsem vyzkoušela skvělý podnik, který se jmenuje Caffe Opera.)

Taky jsem ale řešila mnohem méně příjemné věci, které se týkaly dočasné ztráty kontroly Schminka FB stránky. (Nakonec se mi to s pomocí podpory podařilo úspěšně vyřešit, ale trvalo to asi 14 dní. Navíc se ukázalo, že škodiče známe. Co mi ale dělá radost je to, že ta osoba musela být po přistižení při činu dost v šoku.)


V neposlední řadě jsem měla nedávno narozeniny a jako již tradičně se s předstihem chystám na Vánoce. (Až na nejmladšího synovce mám dárky pro všechny už vyřešené. Teď už musím jen počkat na to, až Stoklasa vyexpeduje mou objednávku vánočních papírů, dárkových tašek a pytlíčků, abych to měla vše do čeho zabalit.)

Každopádně, spolu s tím dělám radost i sobě. Například včera jsem udělala velkou objednávku naprosto dokonalé bižuterie, kterou jsem prostě nemohla nechat v obchodě. Také se chystám na recenzi pleťového krému od Renovality, který jsem zkoušela v rámci naší spolupráce. A naprosto určitě přijdu i s něčím dalším, co vám budu chtít ukázat. (Jako třeba to, že jsem během dvou měsíců ve dvou časopisech, což je skvělý způsob, jak zakončit kalendářní rok.)

Do té doby ale potřebuju načerpat trochu energie, takže se mnou mějte trochu strpení.

*Dneska pro vás mám obrázky, které spolu se mnou vytvořila umělá inteligence. Už jste to taky zkoušeli?


Komentáře

Oblíbené příspěvky