Catherine testuje: Gift of nature by VisPlantis

Už se vám někdy stalo, že jste něco viděli a zaujalo vás to tak moc, že jste se rozhodli to vyzkoušet? Asi tak nějak by mohl začínat příběh, jak jsem se rozhodla vyzkoušet jednu z nám málo známých polských značek, která se jmenuje Gift of Nature by VisPlantis. 


Stejně jako hodně jiných žen ráda zkoumám, co vše u nás není běžně k dostání. Nebo to alespoň zatím není tak profláklé, aby se to dalo sehnat na každém rohu. Tato značka to splňuje, navíc se mi líbí, že v některých výrobcích jsou ve složení prebiotika, která jsou v současné době v pečující kosmetice moderní.

Začala bych sérem pro suchou pleť, které je mimořádně příjemné. Má trochu hutnější (krémovou) konzistenci, ale jakmile ho dáte na obličej, prakticky okamžitě se do ní vsákne a nelepí. Samotné je hodně příjemné, ale raději na něj dávám ještě krém, se kterým tvoří opravdu dobré kombo, po kterém není pokožka obličeje prakticky vůbec vysušená.

Kladně hodnotím i balení ze skla s pumpičkou. V minulosti jsem měla nějaké sérum v plastu a tohle je ve srovnání s ním o dost luxusnější.


Krém na pokožku s viditelnými kapilárami je něco, co jsem u nás (minimálně v cenově dostupnějších relacích) ještě neviděla a byla jsem na něj dost zvědavá. Zatím tenhle problém úplně nemám, ale jelikož mám hodně světlou kůži na které je skoro všechno vidět, říkala jsem si, že by to mohla být zajímavá zkušenost.

Tento krém má hutnější texturu, ale hodně rychle se vstřebává a na kůži nedělá žádné cucky, které by ovlivňovaly celistvý vzhled make-upu. (S tím mám u některých krémů přes léto dost problém, protože pokud se dokonale nevpije, tak pak reaguje s potem a nedělá to úplně dobrotu.)

Kůže má po nanesení navíc takový lehce mastný film, ale zároveň se nebudete lesknout. Pokud tedy hledáte něco hydratačního, co ale zároveň nelepí, tak tohle by pro vás mohla být schůdná cesta.

Co bych k tomu ještě tak řekla? Třeba to, že i když jsem si oblíbila pleťové oleje od Renovality, tak určitě budu chtít od této značky ještě něco zkoušet.

Také vás baví zkoušení neznámých značek, nebo raději saháte po ověřené klasice?


Komentáře

Oblíbené příspěvky