Catherine testuje: Pěna a olej od Renovality a další

Dnešní počasí není nic moc. (Což mi ale vyhovuje, protože po focení produktů do práce se přesunu ke knize.) A tak jsem si řekla, že po delší době přijdu s článkem, ve kterém se spolu podíváme na nějaké kosmetické zajímavosti a novinky. V tomto případě mám oba produkty od Renovality z naší dlouhodobé spolupráce, micelární vodu na odlíčení jsem si pak zakoupila sama.


Začněme touhle dvoufázovou micelární vodou, která je prvním krokem, který používám při odlíčení/čištění pleti. Ačkoliv micelárkám zrovna dvakrát nefandím, potřebovala jsem něco na odlíčení a tahle polská značka zaujala mou pozornost. (Co si budeme povídat, v Polsku mají na trhu obrovské množství značek, které k nám kolikrát ani nepřijdou, takže občas ráda zjišťuju, jestli mi bude něco z toho vyhovovat.) Sáhla jsem po ní mimo jiné kvůli tomu, že je dvoufázová, což mám při odličování make-upu a nečistot docela ráda.

Micelárka je ve srovnání s jinými (například Garnier) fakt malinká, ale vzhledem k tomu, že je celkem efektivní, není jí potřeba tak moc. Kladem je i to, že neštípe v očích, s čímž jsem měla v minulosti u některých kosmetických výrobků podobného typu docela problém. Pokud tedy máte k micelárkám podobný vztah jako já, zrovna tahle by vám mohla vyhovovat.



Dalším krokem při odličování a čištění pleti je tahle čistící pěna od Renovality, která je v jejich sortimentu žhavou novinkou. Když mi přišla, měla jsem z ní trochu obavy, protože obsahuje extrakt z břízy, na kterou mám alergii. (Z toho důvodu je na zadní etiketě napsáno, že ženy s alergií by měly pěnu nejprve vyzkoušet na menší ploše kůže, třeba na ruce.) To jsem udělala a nic se mi nestalo, takže jsem vyhodnotila, že by její používání mělo být v mém případě v pořádku.

Pěnu teď používám už asi 14 dní a za tu dobu jsem neměla vůbec žádný problém, takže to vypadá, že by mohla vyhovovat i ostatním alergikům, kteří nad jejím pořízením váhají.

Co se týče samotné pěny, jsem z ní nadšená. Je tak akorát bohatá a hezky čistí. Nádherná je i její vůně, kterou bych dokázala obdivovat klidně půlku dne. (Nekecám.) Po čištění se musím namazat, protože mám pocit, že trochu vysouší, ale to je u pěn docela běžné, takže jí za to nedávám bod dolů.


Posledním krokem mé každodenní péče (když nepočítám používání peelingů několikrát do týdne, masku atd.) je tenhle makový olej. Mák miluju už od dětství (kdy se tato preference projevovala zvýšenou konzumací makových buchet, koláčů a závinů), takže jsem se na jeho používání moc těšila. (Nezklamal, jeho vůně je fakt věrohodná, což bude tím že jde, no...o mák.)

Obvykle používám tak dvě pumpičky, které si vmasíruju do obličeje a na krk (co si budeme povídat, na něm se stárnutí projevuje taky). Normálně ho používám i před líčením a nevypadá to, že by s ním dekorativka nějak nefungovala. Taky jsem si nevšimla, že by ucpával póry, což je z mého pohledu taky jednoznačné plus.

Co jste v poslední době zkoušely v péči o pleť vy? 


Komentáře

Oblíbené příspěvky