Catherine testuje: Revolution a Natura Siberica

Tenhle článek jsem pro vás chystala dlouho, ale jelikož mi ne všechny fotky kvalitou vyšly tak, jak bych potřebovala, musela jsem je přefotit a kvůli tomu jsem se s tím trochu zdržela. Teď už by ale mělo být vše v pořádku, takže se na to můžeme společně vrhnout.

Před zhruba dvěma měsíci jsem se rozhodla vyzkoušet několik výrobků péče o pleť od značky Natura Siberica. O její existenci jsem něco věděla, ale byly to spíš jen takové útržky. Abych řekla pravdu, tak jsem se domnívala, že jde o značku z Ruska, ale po neblahých událostech posledních týdnů jsem si přečetla oficiální vyjádření zástupců, kteří deklarují, že jsou značkou z Estonska. (Vzhledem k tomu, že se to tak píše i na obalu výrobků, tak není důvod, proč bychom tomu neměli jako kupující věřit.)

Jelikož jsem v nedávné době spotřebovala hyaluronové sérum od HADA LABO (které nebylo špatné, ale že bych z něho byla nějak extrémně nadšená, to říct asi nemohu), můj zrak přitáhlo sérum s vitamínem C, které by mělo mít antioxidační účinky.


Ano, vím, že céčko by mělo být v ideálním případě v nějakém tmavém obalu, ale tohle jsem z důvodu nějakého svého vnitřního puzení potřebovala vyzkoušet. A abych řekla pravdu, tak nejsem ani trochu zklamaná. Sérum má takovou lehce gelovou konzistenci a extrémně rychle se vpíjí do pleti. Co bych hodnotila trochu jako mínus je to, že extrémně rychle ubývá. (Pro představu, kapátko nabere pokaždé ideální dávku séra, takže jím určitě neplýtváte.) Na současné fotce je sérum po cca 10-12 dnech od začátku používání. Odhadem vám tedy při používání dvakrát denně vydrží po dobu 1 měsíce. Není ale nijak drahé, takže mu to odpustím.

Líbí se mi, že i přes gelovitou texturu sérum nedělá při líčení cucky a žmolky, což je u podobných výrobků občas trochu problém. (Pocit mírně lepkavé pleti během chvilky odezní.) Kůže je navíc po použití séra dlouhodobě jemná, takže určitě ho mohu doporučit.


Dále jsem si do košíku přihodila oční krém ze stejné řady. Někdo považuje oční krémy za kontroverzní, protože vše, co si jde dát na obličej, by mělo být možné použít i pod oči. Já na tuhle věc asi nemám úplně vyhraněný názor. Někdy krém pod oči používám, jindy používám to, co používám na celý obličej.

I s tímto očním krémem jsem ale spokojená. Má velmi lehkou texturu a rychle se vpíjí. Má v sobě navíc látky, které by měly přispět k redukci tmavých kruhů pod očima. (To asi nemohu posoudit, protože jsem na ně nikdy nějak netrpěla.) Oční okolí se mi však zdá být jemnější, takže za tu pořizovací cenu bych si ho klidně koupila znovu.


Posledním výrobkem k recenzi je známý Revolution AHA a BHA peeling, který budí v řadách kosmetických nadšenkyň velké vášně. (Pro zajímavost, i když se Revolution při jeho tvorbě inspiroval peelingem od The Ordinary, skutečnost je taková, že nejde o napodobeninu. Oba peelingy mají totiž jiné složení. Cassandra Bankson se na oba peelingy zaměřila v jedné srovnávací video recenzi a dospěla k závěru, že Revolution má přírodnější složení než The Ordinary. Doporučuju se na to mrknout.)

Také jsem slyšela, že tenhle peeling děsně pálí a lidé ho nemohou mít na tváři déle než pár minut. Před prvním použitím jsem byla tedy trochu v očekávání toho, co se stane. A víte co? Bylo to naprosto v pohodě.

Tenhle peeling není krvavě rudý jako peeling od The Ordinary. A to i když tak na první pohled vypadá. Je to spíš takový "něco jako zabarvený ocet", který po maximálně 10 minutách umyjete velmi důkladně vodou.

Po několika týdnech používání vidím, že mám jemnější pleť. Možná bych dokonce řekla, že má menší sklony k ucpávání pórů.

Zkoušely jste v poslední době nějaké kosmetické novinky?


Komentáře

Oblíbené příspěvky