Catherine testuje: Balea a Sundance

Nevím, jak se to stalo, ale už jsme se přehoupli do druhé půlky března. (Mám pocit, že jsem stačila od začátku měsíce sotva mrknout.) Asi je to tím, že kromě práce často hostím svého nově narozeného synovce, jezdím na focení, běhám po kávách a masážích. (Když už o tom mluvím, čtenářům z Brna, nebo alespoň čtenářům z Jihomoravského kraje, doporučuji vyzkoušet masáže v Ateliéru krásy. Speciálně pak masérku Katarínu, která je moc milá a šikovná. Zároveň tuším, že tohle čte, takže ji rovnou zdravím.)

Dnes se ale budeme zabývat něčím jiným. Konkrétně péčí o pleť, kterou jsem aktuálně zahrnula do své každodenní rutiny. Nejde o nic drahého. (Ve srovnání se sérem Hada Labo, které aktuálně spěje ke svému zdárnému konci.) Vše jsem nakoupila v Dm za pár korun.


Začala bych tím, že jsem šla trochu do sebe (čemuž předcházelo dlouhodobé sledování zahraničních skintuberů) a rozhodla jsem se, že se pokusím před každým odchodem z domu aplikovat na tvář, krk a dekolt krém s ochranným faktorem.

Náhodou jsem zrovna prohlížela leták novinek a zaujal mě tenhle anti-age fluid od Sundance, který má SPF 30. Líbí se mi, že nejde o klasický opalovací krém, který už doma mám. Podle jeho balení s pumpičkou je naprosto evidentní, že jde o krém na tvář, krk a dekolt. Kromě toho, že se dobře dávkuje se i dobře roztírá a nedělá na obličeji takové ty nepěkné bílé šmouhy. Samozřejmě, zanechává po sobě trochu lesk, ale jelikož mám lesklejší pleť docela ráda, tak to nevnímám jako jeho nedostatek.

*Dodávám, že mu nevadí ani to, že ho dávám na mandlový olej od Renovality, který mi nedávno přišel v testovacím balíčku.

Zatím nemůžu říct, jestli funguje, protože sluníčko zatím nemá takovou sílu, abych se spálila. Nošení SPF navíc bývá vidět až po delší době. (Ve srovnání s ostatními člověk vypadá na svůj věk pořád hodně mladě.) I tak si ale myslím, že má tenhle krok smysl a budu se snažit, aby mi to pravidelné mazání se vydrželo. (Co si budeme nalhávat. Nezadržitelně se blížím ke kritické třicítce.)


Další dva výrobky od Balea s tím prvním až tak nesouvisí. V poslední době jsem začala přemýšlet nad tím, co všechno bych mohla udělat pro to, abych měla ze svého pohledu dokonalejší pleť. Ačkoliv mám různé peelingy a používám čistící mléko, pořád mi přišlo, že bych mohla udělat ještě něco navíc.

Jelikož si nechám poradit od zkušenějších, kontaktovala jsem svoji kamarádku Katku Kozarovou, která má vlastní kosmetický salon a požádala jsem ji o radu, co by mělo z jejího pohledu smysl. Po krátkém rozhovoru jsme se shodly na tom, že by mohlo být fajn vyzkoušet k odličovacímu mléku ještě čistící gel a na závěr pleťovou vodu. S tím, že ráno lze čištění pleťovým mlékem vynechat.

Vzhledem k tomu, že mám suchou pokožku se sklonem k atopii a v této chvíli tento způsob trojího čištění (a dvojího ráno) teprve testuji, řekla jsem si, že půjdu cestou nejmenšího odporu a sáhla jsem po přípravcích od Balea na suchou a citlivou pokožku. Kromě toho, že pleťová voda neobsahuje alkohol, je v gelu vitamín E.

V současné chvíli tyhle dva produkty používám už asi čtrnáct dní a zdá se mi, že kůže začíná vypadat o něco lépe, než v předchozích několika měsících. (Za což může i nošení respirátorů.) 

Zkoušíte vylepšovat svou pečující rutinu, nebo se držíte toho, co máte naučené?


Komentáře

Oblíbené příspěvky