Den s veterány: Úžasné focení s auty

Dnešní příspěvek věnuji focení s veterány, které proběhlo 28. září. K nim jsem se dostala díky účasti na akci Závod do vrchu, který se tradičně pořádá v Brně-Soběšicích. Nejedná se ale o žádnou současnou novinku. Tato přehlídka spojená se závodem tu má své místo už od počátku 20. století. 

Začalo to tak, že jsem hledala nové fotografy, se kterými bych mohla během září spolupracovat. Ozvalo se mi jich docela hodně. Mezi nimi byl i Miroslav Krejčí, který vystupuje pod jménem Just Another Guy with a Camera. To, že pojedeme fotit zrovna do Soběšic byl původně jeho nápad, protože stará auta jsou jeho koníčkem. (Chtěla jsem fotit něco retro.)

V den závodu jsme oba vstávali brzy. Bylo totiž potřeba, abychom se do depa (které bylo na Kociánce) dostali ještě předtím, než se auta přesunou na trénink. Co si budeme povídat. Lidí všude milion. Ani počasí se zpočátku nejevilo jako nejlepší. Ale ta auta! Člověk si chvílemi posteskl, že už se na silnicích takové výstavní kusy jen tak nevidí. Samozřejmě, všude byla spousta profesionálních fotografů, ale i lidí, kteří chtěli mít památku. (Do dneška jsem se objevila v několika albech Veteran Automoto Clubu Brno.) 

Na samotný závod jsme sice nebyli, ale i tak jsme měli možnost vidět některé z automobilů v akci. Také jsem tu potkala několik známých a potěšila jsem se velmi příjemnou atmosférou, ze které jsem posléze čerpala ještě několik dalších dní. Proto chci Mírovi poděkovat za jeho skvělý nápad a ochotu, se kterou do realizace celého focení šel. :)







Foto & úprava: http://foto.madmouseman.cz/
Šaty: Ze starší spolupráce s Retrosaty.cz (e-shop už bohužel skončil)

Komentáře

Oblíbené příspěvky