Malý výlet do Bučovic

Nedávno jsem strávila několik dní se svou sestrou v jejím domě, který je jen pár kilometrů od Bučovic. Protože ona měla volno (a já můžu pracovat takřka kdekoliv), rozhodly jsme se, že si zajedeme na výlet.



To, že je v Bučovicích zámek jsem věděla. Vždycky jsem si ale myslela, že je zavřený (občas se to u památek stává než třeba změní majitele). Nebo, že v něm není nic zajímavého k vidění. Proto jsem byla docela zvědavá, co nás během jeho prohlídky vlastně čeká.

Z domu jsme vyrazily asi o půl 10 dopoledne, protože jsme musely ještě něco zařídit. Poté jsme si koupily lístek na prohlídku a šly počkat do zámecké kavárny. Skupinka, do které jsme se posléze dostaly byla docela malá a čítala i několik německy hovořících cizinců.

Co se týče prohlídky, o té vám toho moc nepovím (částečně proto, že jsem na tyhle věci levá, z té druhé proto, že v ní nic tak extra zajímavého nebylo). Popravdě mě snad překvapilo jen to, že je toho na zámku docela málo. (I když architektura a malby jsou hezké.) To už je ale asi úděl tohoto typu památek.







Nejvíc mě zaujal pokoj, který sloužil jako jídelna a společenská místnost pro dámy. Byl to ten, se zeleným stropem, na kterém jsou fresky vzpoury zajíců. Pak ještě taneční sál (ze kterého mi ale nevyšla žádná pěkná fotka). 


Celý výlet jsme zakončily tím, že jsme si daly oběd v Boo Burgeru na náměstí. (Bučovice až tak prolezlé nemám, ale zdá se mi to jako nejlepší podnik ve městě.) Já si dala menší burger s kuřecím stripsem a barbecue omáčkou, který byl doplněný ještě o hranolky, které jsou podávané v jednom menu. (Cena oproti Brnu hodně lidová.) Ségra si dala pizzu se šunkou a sýrem.

Poté jsme šly ještě nakoupit a vrátily jsme se do domu, kde jsme celou jízdu zakončily sledováním filmů.

Je docela možné, že během léta se ještě ozvu s nějakým menším reportem z jiných výjezdů. :) (Na velkou dovolenou se totiž nechystám.)

Jezdíte na podobné menší výlety po okolí? Napište mi do komentářů.






Komentáře

  1. V Bučovicích jsem byla na výletě loni s babičkou. Nejvíce mi utkvěla v paměti nástěnná malba s králíky. :) Zajímavé městečko, škoda, že leží tak z ruky, takže sem málokdo zavítá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, králíci jsou nej. :D A úplně z ruky si myslím, že to není. Však tudy vede cesta a železnice ve směru na Uherské Hradiště (a tam jezdí zrovna hodně lidí). Tak třeba si někdo udělá zastávku na cestě. :)

      Vymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky