Květy, květy, samé květy

Dnešní příspěvek chci věnovat jednomu focení, které jsem absolvovala poměrně nedávno. Jako spousta jiných jsem se totiž rozhodla, že letos nafotím nějaké fotky s rozkvetlými stromy. (Oproti ostatním jsem ale věděla, že to nebudou magnólie.)

Místo toho jsem využila toho, že chodím pěšky k mámě. Po cestě totiž míjím několik menších (asi) jabloní. A tak bylo o tématu rozhodnuto hned. 

Problém ovšem přišel záhy. Kdo to bude fotit?

Dala jsem poptávku a na focení se mi ozval Roman Pospíšilík. Nikdy jsem s ním nefotila a neznal ho ani nikdo z mých známých. Jeho fotky se mi každopádně líbily a i domluva s ním proběhla docela rychle. Slovo dalo slovo a já běžela na setkání s ním.

Hned na začátku jsme si řekli, že nehodláme páchat žádné velké umění. A že to nebude trvat déle jak 20 minut. 

Focení probíhalo velmi příjemně. A fotky byly hotové zhruba za 3 hodiny, co jsme si řekli poslední ahoj. Pokud jste tedy z Brna a hledáte někoho, kdo umí fotit, je příjemný a fotky vám dodá v expresním čase, můžu vám Romana vřele doporučit. :)

Ale teď už dost mluvení. To nejdůležitější za nás řekne naše společná práce.








Komentáře

Oblíbené příspěvky