Sólo pro nevěstu

Ne, nevdala jsem se. I když budu chápat, pokud si to bude někdo myslet. Ve skutečnosti šlo o pouhou přátelskou výpomoc. :)

Série s názvem "Sólo pro nevěstu" vznikla jako nový foto editorial pro svatební fotografku Zuzanu Vaverkovou. Tu ode mě znáte jako tvůrkyni fantasy fotek Ilusior Pictures.

Zuzka minulý rok začala s focením svateb a vážně jí to šlo. Zjistila ale, že naše nevěsty chtějí něco trochu jiného. (Minimálně ve srovnání se sousedním Polskem, Slovenskem atd.) To znamená, že fotky chtějí spíše přirozené a klidně i ne technicky zcela dokonalé. Oproti ostatním zemím, kde nevěsty chtějí vypadat jako dokonalé porcelánové princezny je to dost velký rozdíl.

Protože si toho všimla, přemýšlela nad tím, že sama zkusí nafotit něco více přirozeného. Zároveň ale ve stylu, který bude vyhovovat i jí. (Což je plně pochopitelné.)

V tento moment oslovila mě, zda bych byla ochotná se k jejímu záměru propůjčit. Řekla jsem ano. (I když Zuzka ví, že můj vztah k těmto věcem je do značné míry ambivalentní a stylem uvažování připomínám spíše starého mládence. :))

Domluvily jsme se na focení, které skoro ani neproběhlo. Především z časových důvodů. Jo...a taky proto, že venku byly v ten den asi -4 °C. Jindy to ale nešlo, takže jsme se odhodlaly to prostě nějak zvládnout. (Nebudu lhát. V posledních několika minutách jsem čekala, kdy mi upadnou prsty na ruce.) Naše počínání si také našlo své publikum ve skupině několika cizinců. Ti si nás (blázny) fotili, jak v tomhle počasí děláme fotky v šatech před brněnskou radnicí. 

Když mi Zuzka začala posílat první upravené fotky, bylo jasné, že veškerá ta snaha přinesla ovoce. Nezbývá mi tedy nic jiného, než jí popřát mnoho úspěchu s prosazováním nového stylu u našich nevěst.








Další informace a fotky z tohoto focení najdete na stránkách www.ilusior.cz. Náramek je ze starší spolupráce s e-shopem Retro šaty. Vše ostatní bylo zvládnuto svépomocí. :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky