Výprava Ženy, s.r.o. do Prahy

Občas se stane, že nás pracovní okolnosti dokopou tak trochu cestovat. V tomto případě proto, že jsem se chtěla zúčastnit setkání redakce Ženy, s.r.o., kam už nějaký ten pátek přispívám. Nejen tedy proto, abych si poslechla novinky a zajímavosti pro nadcházející sezónu, ale také se setkat s lidmi, se kterými jsem v poměrně intenzivním kontaktu, ale nikdy jsme neměli tu možnost se setkat tzv. face to face.

Potvrdila jsem tedy termín, zamluvila jízdenky, ubytování a jelo se.


Po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodla ubytovat v apartmánu Karl In, který se nachází v poměrně těsné blízkosti redakce. Krom rozumné vzdálenosti od všech důležitých míst nabídl také rozumnou cenu a příjemný standard ubytování.

Od příjezdu do Prahy jsem měla asi hodinu na to se dát do kupy, takže jsem celkem ocenila vybavenou kuchyň a kávovar.



Co vám budu povídat. Na D1 zácpa, déšť a ukrutná zima. (Z léta jsme skočili rovnou do podzimu.) Tohle mě ale dokázalo trochu nakopnout, takže na setkání redakce jsem přišla už poměrně svěží.



V redakci došlo na obligátní potřesení rukou a pustili jsme se do čilého hovoru, který nám zpříjemňovala hora občerstvení. Nechybělo víno, ovoce, sladkosti a taky dva obrovské kelímky se zmrzlinou. 

Nevím zda Ženy, s.r.o. znáte, ale jedná se o portál, který píše vlastní magazín, zároveň ale sdružuje ženy do komunity, učí je nové věci, dává jim možnost testovat nové výrobky, (případně o ně soutěžit) a nezřídka jim také nabízí pracovní uplatnění. Také má několik volně přístupných pracoven po celé republice v případě, že si přejete nějaký reprezentativní prostor pro svůj seminář nebo pracovní setkání.

Jako milou pozornost jsem obdržela tuhle knihu o afirmacích, (už přečteno) a růžová sluchátka (protože ty se hodí skoro vždycky).


Na večer jsem si pak ještě udělala malý výlet do zdejšího kostela a k Invalidovně, (která byla od ubytování asi 5 minut chůze).




Počasí ale na velké chození moc nebylo a trochu zapracovala i únava, takže jsem svoji procházku ukončila poměrně brzy.

Ráno jsem se pak opět vydala na cestu do Brna, při které jsem si ucpanou D1 užila pro změnu ještě jednou. (Znáte to.)

Celá akce byla podle mého názoru velmi podařená. Občas je fajn se prostě zvednout od počítače a jít něco zažít. A je celkem jedno, zda je to o setkání s novými lidmi nebo objevováním zákoutí jiných měst.

A co vy? Znáte Ženy, s.r.o.?


Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky