Není wellness jako wellness.

Krásné čtvrteční odpoledne všem!

Dnešní článek bude o mém sobotním výletu do brněnského wellness 4Comfort v Obřanech. Bylo horko, takže smočit se v bazénu a ještě si u toho trochu odpočinout byl vítaný nápad.

Jaké však bylo moje překvapení, kdy po půl hodinové cestě MHD do Obřan nám slečna na recepci řekla, že wellness je striktně bezplavková zóna. 

To mne trochu zarazilo.

Nejsem člověk, který by se nahoty nějakým způsobem děsil, ale pokud si mám vybrat, raději si na sobě něco ponechám. Nemám úplně v lásce, když si mě někdo jen tak prohlíží. Přeci jen je to věc velmi osobní.

Někdo možná řekne - tak sis to měla zjistit dříve. Inu, to bych udělala celkem ráda, ale toho jsem se na jejich social medias nikdy nedopátrala. Ale když už jsme byly na místě, řekly jsme si, že to prubnem. Díky této osobní statečnosti nám vznikl malý incident, kdy si mne a moji společnici při dámské jízdě vyhlédl čiperný pán po padesátce a chtěl se družit. Jistě chápete, že tato situace by vám nebyla vůbec příjemná i v plavkách, nemluvě o tom, když jste úplně nazí.

Pobyt ve wellness jako takovém byl moc příjemný a nemohu si stěžovat. Jedná se o jedno z nejnovějších wellness v Brně a co do zařízení jsou jeho interiéry i exteriéry velmi příjemné. Jen ta informace o bezplavkovosti by mohla být vyvěšena někde veřejně a dostatečně viditelně. 

Toto wellness mohu doporučit, ale jen v případě, že se nebojíte odhodit svršky a nevadí vám příležitostní lovci. Osobně po této zkušenosti půjdu příště hřešit jinam.


Tento bazén byl jeden z důvodů, proč mne toto wellness tak lákalo. Koupat se v bazénu s luxusním pohledem na západ slunce u moře je naprosto magické. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky