Natáčení filmu s ČT!

Krásné odpoledne všem!

Po dlouhé době jsem se dostala k tomu něco napsat. Jak teplota stoupá, padne na mě ospalost a pak je skutečně těžké se k něčemu dokopat. :)

Dnes budu psát o mých zkušenostech z natáčení filmu s ČT.

Jak někteří vědí, před asi měsícem a půl jsem se zúčastnila kamerové zkoušky, kde jsem získala roli ve filmu ,(ano, je to film, i když jsme si všichni tak nějak celou dobu mysleli, že jde o seriál), Archimedes.

Před několika týdny jsem byla na kostýmové zkoušce v Praze na Kavčích horách, kde mi byly vybrány šaty z 50. let, negližé a maskérky nás instruovaly, jak si máme změnit barvu vlasů.

S barvou to byla trochu potíž. Původně jsem se snažila o jakousi jantarovou, ale tu hlavní maskérka šmahem zavrhla s tím, že mám usilovat o něco do blond. Takže nastala série odbarvování a barvení, stejně tak tónování do požadovaného odstínu. A asi se mi to i povedlo, jelikož jsem během dne slyšela asi 20x dotaz, zda jsem přírodní zrzka.

V neděli jsme se se štábem sešli v 10:30 a autobusem jsme se dopravili do Hoštic, nedaleko Kroměříže. Když jsme přijeli, nestačili jsme zírat. Dostala jsem roli ''dívka z kabaretu'', ale že náš ''kabaret'' bude luxusní zámek, to by nečekal asi nikdo.


Po příjezdu jsme šli do místní sokolovny, kde se nás ujaly kadeřnice a vizážistky, a kde jsme se všichni převlékli do kostýmů. Mezi tím štáb rozestavěl venkovní scénu, jelikož jsme natáčeli v exteriéru.


Samozřejmě nesmí chybět backstage před...



A backstage po. 

S Pavlou jsme měly za úkol prát. Na valše. Na takové té, kterou obvykle vídáte v muzeu. Zlatá pračka.

V průběhu natáčení jsme měli pauzu, protože se natáčela zrovna jiná část scény, poprosili jsme pana Vetchého, zda by si s námi neudělal skupinovou fotku.


Také nesmělo chybět foto naprosto stylového, policejního auta.


Fotka po prvním natáčecím dni. V rámci jedné, trochu divočejší scény se mi někdo udělal na krásných, historických šatech díru. Kterou kostymérky pohotově zašily.



Domů jsem se dostala v pondělí v 1 hodinu ráno.

Další sraz byl v pondělí ve 14:00 a opět jsme jeli do Hoštic. Tentokrát jsme natáčeli v interiérech zámku. Po hodinách čekání jsem se dostala na scénu o půl třetí ráno. Mezi tím jsem se převlékla do svého negližé, župánku a stylistky hlídaly, aby mi nespadl účes a abych měla stále dokonale nalíčené rty.


Vlasy jsem měla po dobu čekání upevněné v síťce. 

Během čekání jsme si povídali, procházeli se venku, nebo se živili v naprosto božím cateringu. Po zkušenostech z předešlého dne, jsme se raději všichni pořádně nacpali před odchodem na scénu. Mít hlad jako herec opravdu nevzniklo jen tak. ;)

Následně jsem se slečnou Magdou čekala v secesním salonku do čtvrt na pět do rána, protože jsme měly natáčet ještě jednu scénu. Na kterou nakonec nedošlo.

Vyčerpaná jsem dorazila z druhého natáčecího dne v úterý v 6:00 ráno.

I přesto, že bylo natáčení opravdu velmi náročné, osobně jsem si ho moc užila. Nejen kvůli opravdu krásné lokaci a všem, kteří se o nás během celé doby starali, ale také díky příjemnému štábu a dalších lidech z komparzu, kteří se na celém natáčení v těchto dnech podíleli spolu se mnou.


Komentáře

Oblíbené příspěvky