Na kávičku do města: Focení s L. Puchrikem

Určitě znáte ty dny, kdy je zatažená obloha, studeně fouká a kdyby to šlo, vůbec byste nevystrčili nos z domu. (Jeden takový den tu máme zrovna dnes.)

Jelikož ale fotografický svět nikdy nespí, rozhodla jsem se svoji nechuť překonat a domluvila jsem si focení s Lukášem Puchrikem. Cíl byl jasný - zkusíme najít zajímavý interiér a nafotíme něco u kávy. Nějak se stalo, že místo toho, aby naše první kroky vedly do kavárny, zamířili jsme do prostor nově zrekonstruované tržnice na Zelném trhu, (která má, mimo jiné, naprosto úžasný výhled ze střechy, kde si můžete sednout a vychutnat si Brno z ptačí perspektivy).

Vyškrábali jsme se do druhého patra, které jinak slouží k realizaci trhů, a dali jsme se do práce. Hlavním cílem bylo zhotovit několik fashion portrétů a zároveň využít možnosti, které prostor nabízel.

Jakmile nás to přestalo bavit, (já tomu obvykle říkám vyčerpání všech dobrých nápadů), vydali jsme se do kavárny. Bohužel - ta, kterou jsem měla vytipovanou, už nefunguje. Takže jsme chvilku bloumali městem, než jsem přišla s osvědčenou klasikou. A tak jsme si šli sednout do druhého patra Zemanovy kavárny na Josefské. (Ano, je to ta kavárna, o které si všichni mylně myslí, že ji navštěvují pouze důchodci. Mimo jiné - mají tam výborné zákusky.) Vybrali jsme si stoleček v rohu u okna, abychom nikoho nerušili, a dali jsme se do focení s šálkem kávy.

Tam jsme si s Lukášem hezky popovídali, hlavně tedy o našich zkušenostech s cestováním a jakmile nadešel čas, v přátelském duchu jsme se rozešli.

A jak to nakonec dopadlo?

Foto & úprava: http://www.lukaspuchrik.cz

Foto & úprava: http://www.lukaspuchrik.cz

Foto & úprava: http://www.lukaspuchrik.cz

Foto & úprava: http://www.lukaspuchrik.cz

A nakonec - jak vypadá ona zmiňovaná vyhlídka? 



Tuhle romantiku jsem zachytila při páteční výpravě za kávou a makronky s mojí drahou Morganou.


Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky