Šperk: Nejlepší přítel ženy

Znáte ten pocit, kdy se vám splní něco, co jste si přáli hodně dlouhou dobu? Asi tak nějak bych charakterizovala svoji příhodu, kdy se mi z ničeho nic povedlo nafotit sérii fotek pro české klenotnictví Gold Atelier.

Kdo mne zná, ví, že ráda v tomto ohledu razím heslo Marilyn Monroe. Diamanty jsou zkrátka dobrými přáteli každé ženy a vždy ve vtipu o nich ráda zažertuji. Asi jsem v tomto ohledu trochu old school, ale myslím si, že by každá žena měla mít za život alespoň jeden. Stejně, jako alespoň jeden perlový náhrdelník. Obojí je klasika, která zkrátka nevyjde z módy a obojí dodává svým nositelkám pocit výjimečnosti. 

Ale zpět k příběhu.

Měla jsem to štěstí, že má oblíbená fotografka Morgana mne oslovila s nabídkou, která se zkrátka neodmítá. Nikdy dříve jsem šperky nefotila, neměla jsem zkušenost ani s body-part modelingem*, ale ani jedno z toho nebyl dostatečně dobrý důvod, abych to alespoň nevyzkoušela.

*Na fotografiích se zobrazuje pouze určitá část těla. Představte si třeba reklamu na lak na nehty. V hlavní roli uvidíte hlavně ruce.

Foto & úprava: www.facebook.com/ilusior/

V den focení vytrvale sněžilo a já se vydala přes půl Brna do výrobny společnosti, kde celé focení probíhalo. Zuzka mne přivítala hrnkem kávy a nepřeberným množstvím šperků, které budeme fotit. Rozhodně nepřeháním, když řeknu, že bylo z čeho vybírat. Od zirkonů a pravých perel jsme se dostaly až k úchvatnému safírovému náhrdelníku. Celé focení nám zabralo úctyhodné tři hodiny. (Obvykle jsme hotové i za 20 minut.)


Na focení částí těla bych si zvykla docela snadno. Nemusíte se tolik kontrolovat a klidně u toho můžete i mluvit. Na takové fotce totiž nikdo nic nepozná.


Venku stále dost sněžilo, takže jsme si v prvních několika hodinách vystačily v interiéru. Nebylo to tak úplně na škodu. Hodně jsme si vyhrály se starožitným nábytkem a kytkou u vstupu do budovy. Část s kytkou potvrdila, že jsme se Zuzkou opravdu sehraná dvojka, protože nás obě napadla naprosto totožná věc, jen o několik minut později.


Jak se připozdívalo, začaly jsme trochu experimentovat. Protože na klenotnickém platu leželo asi deset různě barevných prstenů, napadlo nás, že to trochu přeženeme a uvidíme, co z toho vzejde. Osobně si na tomto snímku připadám jako jeden ze zástupců sedmi smrtelných hříchů.

Nakonec jsme na světlo světa vytáhly tento luxusní náhrdelník posázený safíry. Sněžilo už jen velmi drobně, tak jsme si řekly, že to dáme a zkusíme udělat několik rychlých snímků.


Vůbec nechtějte vědět, jaká zima byla. :) Ale co by člověk neudělal pro hezkou fotku. Hlavně přirozeně. :)

Nyní se dostáváme na konec tohoto příběhu. Focení se Zuzkou bylo jako vždycky perfektní a fakt, že jsem měla možnost vynosit takové množství krásných šperků mluví také samo za sebe. Člověk by si na to velmi rychle zvykl.

A víte, co je na tom úplně nejlepší? Tyto fotky můžete vidět v posledním letošním čísle časopisu Šperk & Móda, kde se Gold Atelier prezentuje. Brzy si snad opatřím jeho výtisk. :)

Komentáře

  1. Tak jsem se zamilovala do prstýnku, To ti pěkně děkuju!:-). Jinak moc krásné fotky!

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky