Kadeřník: Malá/velká proměna

Jak jsem již avizovala několik týdnů zpátky, přišel konečně čas na onen slibovaný kadeřnický článek, ve kterém vám povím něco o malé/velké proměně, kterou prodělaly mé vlasy.

Hned v úvodu bych chtěla říct, že o vlasy jsem se vždy starala sama, protože skoro každá máme pocit, že obarvit si vlasy doma není tak těžké. I s jejich délkou jsem byla spokojená, minimálně do doby, než na mě začaly koukat nevzhledné roztřepené konce.

Hair Studio Smaragd najdete na ulici Roosveltova v Brně, přímo mezi Mahenovým a Janáčkovým divadlem. Na kontě mají třeba styling vlasů na módní přehlídce Beaty Rajské.

Náhoda tomu chtěla a osud mne zavedl do malého, ale za to velmi útulného kadeřnictví, kolem kterého jsem pravidelně několik let jezdila MHD. Proběhla první konzultace, kdy jsme se pobavili o mé konkrétní představě, jak by vlasy měly vypadat a domluvili si termín první návštěvy.

Abraka Dabra - a zjeví se před vámi káva.

Hned po příchodu mi kadeřnice Sylvie uvařila kávu a konzultovala se mnou celý průběh úpravy vlasů. Udělali jsme pár fotek před barvením a stříháním a odebraly jsme se do umývárny, kde se mé vlasy podrobily náležité přípravě na celkovou proměnu. Během umývání vlasů jsme se Sylvií probraly způsob mé péče o vlasy, jsem totiž majitelkou citlivé a problematické pokožky hlavy. 

Následně jsme se daly do rozsáhlého barvení, kdy jsem klasickou barvu z drogerie vyměnila za barvu Cellophanes, která spadá pod kosmetiku Sebastian, ale my ji známe spíše pod pojmem Wella Professional. Tato barva, na rozdíl od barev z drogerie, neobsahuje peroxid ani amoniak, což znamená, že se nezažere do vlasů a nepředstavuje pro jejich strukturu takovou zátěž. (Už jste si někdy barvily vlasy černou barvou z drogerie? Pak určitě víte, jaké peklo je pak tu barvu sundat dolů. Vlastní zkušenost.)



Nakonec mi Sylvie vlasy zabalila do sexy černé koupací čepice a posadila mne na 35 minut pod sušák, kde jsem se zabavila čtením časopisů, které mi na požádání velmi ochotně přinesla.

Následovalo další umývání vlasů v umývárně a konečně jsme přistoupily k jejich stříhání. Už na samém začátku jsme se domluvily, že vlasy zkrátíme zhruba o 10 centimetrů, protože mé konečky už časy své největší slávy zažily, (což uvidíte v úplném závěru článku). Někdo si možná řekne, že je to poměrně hodně, na druhou stranu - má opravdu nějaký dobrý důvod si nechávat něco, co nevypadá dobře?

Sylvie není jen šikovná kadeřnice, ale taky vizážistka. Na její práci můžete mrknout zde: https://www.facebook.com/SylvieKluweHair/

Jak můžete vidět, finální barva, kterou pro mne Sylvie zvolila se skoro vůbec neliší od barvy, na kterou jsem byla zvyklá do teď, což mne velmi potěšilo, protože jsem s tímto odstínem byla velmi spokojená. Další drobnou změnou byla lehce posunutá pěšinka směrem na střed hlavy, kterou jsem se rozhodla průběžně střídat s tou na boku hlavy. 

A jelikož jste už určitě zvědavé, jak to nakonec dopadlo, zde vám přikládám fotografie finálního účesu. Osobně bych řekla: Je to skoro stejné, ale i přesto v něčem jiné.



Na tento článek jsem si zcela záměrně vzala trochu delší čas, protože jsem chtěla přidat i běžnou uživatelskou zkušenost při úpravě vlasů bez zásahu kadeřníka. Takže, jaký je můj verdikt?

Klady: Vlasy jsou po návštěvě kadeřnického salonu v mnohem lepší kondici,nejen tedy proto, že jsem se zbavila roztřepených konečků, ale také proto, že vypadají mnohem více upraveně. Vlasy se po aplikaci barvy lesknou a vymývají se do hezkého zrzavého odstínu, oproti barvě z drogerie, která měla tendenci rychle blednout a vymývat se do blond. Po 2 umytích jsem stále intenzivně zrzavá po celé hlavě. 

Zápor: Protože barva neobsahuje peroxid ani amoniak, při mírném zapocení v práci či volném čase vám může lehce zabarvit límeček trička nebo košile. Nemůžu ale tvrdit, že je to výrobní vada, protože lze předpokládat, že pokud se barva do vlasů nezažere, bude mít tendenci tohle dělat. Je to tedy spíše informace, pokud se rozhodnete barvu vyzkoušet. Dodávám, že barva jde jednoduše vyprat.

A protože vám to určitě nedá, nakonec přikládám hororovou fotografii toho, jak mé vlasy vypadaly, když jsem usedla do kadeřnického křesla. Jak vidíte, vyživující barva dokázala zkrotit i mé hojně dorůstající vlasy, (se kterými je to často boj, ale kterým vděčím za bujnou hřívu).


Na úplný konec bych moc ráda poděkovala Hair Studiu Smaragd za to, že mne nechali celý proces barvení i stříhání dokumentovat za plného provozu. 

Pokud byste také zvažovaly návštěvu tohoto salonu, více informací o jeho historii a službách se dozvíte na webových stránkách http://studiosmaragd.cz.



Komentáře

  1. Tak to je článek přímo pro mě! :) Od té doby, co jsem měla éru červených vlasů (což je dávno za mnou), někde uvnitř toužím po návratu k zrzavým odstínům, protože mi ta hnědá už zase přijde fádní.
    Beru tenhle článek jako znamení se k tomu konečně dokopat! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky