Jaká matka, taká Katka: Moringový olej Renovality

Dnešní den je poněkud deštivý a proto jsem se rozhodla ho vylepšit tím, že se budu věnovat recenzi moringového oleje od české značky Renovality, která zaujme místo po recenzi šípkového oleje a najdete ji zde

Hned na úvod musím říci, že jsem o existenci něčeho, čemu se říká Moringa, neměla nejmenšího tušení. A protože nás bude určitě více, řeknu vám, že se jedná o strom, který roste převážně v Indii, na Arabském poloostrově a v Africe. Krom toho, že se používá v kosmetickém průmyslu, některé druhy slouží k výrobě doplňků stravy, a to hlavně díky velkému množství prospěšných látek.

Tento olej, ale i mnoho dalších můžete zakoupit na stránkách http://www.renovality.cz

Znělo to zajímavě a tak jsem si řekla, že tento zázrak vyzkouším. A aby to bylo zase něco trochu jiného, požádala jsem svoji drahou maminku, aby olej otestovala společně se mnou.

Na rozdíl od šípkového oleje má tento olej mnohem ostřejší vůni. Mám orientální a kořeněné tóny ráda, ale je pravda, že na tuto jsem si musela chvilku zvykat. Nejedná se o žádný nepříjemný zápach či něco, co by se nedalo snést. Faktem ale je, že je tato vůně úplně jiná než cokoliv, s čím máte šanci se v běžném životě setkat. Dnes, po více jak měsíci používání mohu říci, že už specifickou vůni oleje vůbec nevnímám.

Já i mamka jsme testovaly olej zhruba měsíc a následně jsme se poradily o jeho příznivých účincích.

Má zkušenost:

Olej jsem na tvář nanášela ráno i večer, úplně stejným způsobem, jako olej šípkový. Po předchozí zkušenosti jsem se nebála, že bych měla ráno problém s nanesením make-upu. Vše drželo stejně perfektně a na tváři se nedělaly nepříjemné cucky, (tak, jako se to často děje u některých krémů). Pleť byla krásně vyživená a hydratovaná.  

Velkou výhodou tohoto oleje je to, že pomáhá uzdravovat pleť, což potěší všechny, které trápí rozdílné pigmenty ve tváři, zarudnutí pokožky, akné nebo kožní problémy.

Zodpovědně sama za sebe musím říci, že pokud se mi udělalo akné a pleť byla zarudlá, zhruba po dvou až třech dnech nejdéle, se po aplikaci pleť vrátila do původního stavu. Mohu tedy potvrdit, že tento efekt opravdu funguje a nejedná se o plané sliby.

Na vlasy jsem tento olej zatím nezkoušela, ale určitě to mám do budoucna v plánu.

Zkušenost na zralé pleti

Má maminka je zástupkyní žen 40+, kterou velmi trápila mastná pleť na T zóně a nepříjemné akné. Zároveň s věkem je zcela běžná menší elasticita pleti a fakt, že kůže sama o sobě už nezvládne zářit tak, jako tomu bylo dříve.

Po dlouhodobější aplikaci oleje byla mamka mile překvapena tím, že se stav její problematické pleti zásadně zlepšil - akné zmizelo a přestalo se vytvářet nové. Zároveň získala větší jas a pružnost. Pleť se celkově hezky ozdravila a navrátil se jí mladistvější vzhled.

Hodnocení mé mamky je tedy velmi kladné a jen čeká, kdy ji zásobím dalším vzorkem. :)

Celkové hodnocení

Za nás obě tedy mohu tento olej vřele doporučit všem, které trápí problematická pleť se sklony k akné, případně všem, které trápí kožní problémy a nerovnoměrná pigmentace na tváři. Olej si s ní velmi dobře poradí a udělá vaší pokožce dobře. Pro účinek na celé tělo můžete několik kapek nakapat do večerní koupele a nechat se jen tak hýčkat. 

Moringový olej velmi doporučuji i zralým ženám.

Příště se můžete těšit na recenzi arganového oleje stejné značky. :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky