Kosmetické okénko: Catherine jede v Bio kvalitě

Krásné odpoledne všem!

Venku to začíná hezky připalovat a to se pojí se zvýšenou pozorností v oblasti péče o pleť.

Nebudeme si nic nalhávat - pečovat o pokožku bychom měli stále, a obzvláště v případě, že se chcete svým zjevem živit, ale přeci jen v tomto období dochází ke zvýšenému riziku poškození buněk.

Tento článek jsem se rozhodla napsat poté, co jsem učinila objev, doslova za všechny peníze.

Protože celý život bojuji se suchou a citlivou pletí, neustále jsem hledala způsoby, jak ji ochránit a ideálně vylepšit. Až postupem času jsem si musela zodpovědět otázku, zda pleti opravdu prospívá, když ji zatěžuji pečující kosmetikou plnou nejrůznějších umělých přísad. A přeci jen - utratit několik set korun za zázračný produkt nejmenované značky, který mou pleť obalí silikonem, takže bude hladší, ale problém nevyřeší, se mi příliš nechtělo.

V tu dobu jsem se začala zajímat o francouzský jíl, který jsem objednala mamince na přání. Jedná se o čistý jíl, který doma zalijete trochou vody a můžete jej použít jako masku na vlasy i na obličej. První reakce byly kladné, proto jsem do nákupního košíku přihodila i jeden kalíšek pro sebe. 
Jílovou masku necháte na pleti působit asi 20 minut a poté opláchnete vodou. Jíl vaší pleť krásně zjemní, vyčistí a stáhne póry. Mimo jiné obsahuje mnoho pleti prospěšných látek. Nenechte se rozhodit tím, že produkt trochu práší. Časem se naučíte ho míchat bez toho, aby se vám v koupelně vznášel malý šedý mrak.


Protože jsem však chtěla jít ještě o kus dále, do ruky se mi při nákupu dostala sklenice s čistým bambuckým máslem. Množství 100 g sice nebylo nejlevnější, ale vzhledem k jeho účinkům za to opravdu stojí.

Trochu másla přidávám do každé pleťové masky. Můžete do ní přidat i jiné ingredience, jako je například růžová voda nebo olivový olej. Fantazii se meze nekladou.

Také jsem máslo nasadila místo nočního krému. Pokud trpíte problematickou a suchou pletí, ráno ji budete mít hebkou jako batole. (A to opravdu nepřeháním.) Pozitivní účinky jsou viditelné hned po prvním použití.

Bambucké máslo je vhodné i pro stárnoucí pleť, jelikož obsahuje složky, které podporují její elasticitu a zabraňují vzniku vrásek. Bambucké máslo můžete také použít v případě, pokud vás trápí ekzémy, lupenka nebo celulitida. A když vás to přestane bavit, máslo můžete zužitkovat třeba v kuchyni (používá se při výrobě čokolád).

Za sebe mohu zodpovědně oba produkty doporučit. Po srovnání výsledků s běžnou a Bio kosmetikou mohu říci, že s tou Bio získáte mnohem více muziky za méně peněz. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky